tisdag

då var det änna tisdag, och jag är uppe ?
Varför ? Jag är ju trött.

Ne man lever la bara en gång...
och så skulle man tydligen ... hm aa.. :D

Så kan man ju inte sova bort livet menar jag.
Har massa annat att göra.

Som nu skall ja berätta min vecka. För jag är ju en sådan dära viktigt person . ?
or noot.
Imon skall ja:

- Packa
- Fixa naglarna
- Umgås med mamma
- Träffa sofia antagligen :)
- Onsdag:
- Jobba
- Fixa mig
- Kolla på Mary Poppins
- Kanske en utgång ;) Hade varit jätte skoj flickor.
- Torsdag:
- Jobba
- APT
- Åka till Sthlm.

Och sen får vi ser vad Stockholm har att erbjuda under helgen. Ser iallfall frammimot det.
Kommar bort lite. Det behöver vi alla ibland.

Sen där imellan skall ja ju äta och sova. två mycket viktiga saker i livet.
haha, men nu var det de där med att sova. haha.

Jaao, Idag måndag umgicks jag med Madde Hagman,
Jag gillade de. För det är inte allt för ofta.
Men när vi väl ses så har vi allt lite att prata om. Och aa. det bara är väldigt kul och lättsamt.
Iallfall för min del. Sen vet jag ju vad Alle kan köpa till Madde i julklapp.
Jag vet att hon vill ha en i grön kanske ?
det fanns ju bebjirosa, bebjiblå, guld, silver eller aa grön då.
Bara det att hon inte ville erkänna de inne på cafét förut.
Tjejer asså. ;)
Sen kom ju KarolinaLindberg ner och fikade med oss med.
Tack flickor för en mycket bra måndag.

Sen kom alleballe hit.
Och ja, jag har frågat henne frågan som jag skulle framföra ;)
Om du läser och vill ha svaret, kom då!!
köss och svälj trevlig helg.

Ne men om ja kanske skall gå och besöka min väldigt goa och mjuka säng.
Sen har jag det goaste täcket med.( överdrev jag nu ? :D ) Det har ett syskonpar jag känner erkännt ;)

---

JAA, haha.. jag skulle stänga ner en ruta så klickade jag ner denna.
Blää trodde allt hade försvunnit. Men det var kvar när jag loggade in igen..

Men seriöst nu, jag går och lägger mig nu.

och alla folk som lipar så otroligt mycket ute i samhället.
Sluta med det. ta tag i saker och ting i stället.
Jag blir så trött..

Ciaaoo shabosar.

Saknar tjalleballe min vän.. ♥


Kommentarer
Postat av: carrii

jag kan uppdatera vettu ;) kolla snart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback