TACK !

Som fan för igår, bästa kvällen på vääldigt länge.
Började med att ja hämtar upp Lina, vi åker in till stan för att köpa klart alla saker till sandra´s gryma present.
Och drickan för kvällen :)
Hem. åt mat. Sen fick vi väldigt brottom. Som alltid. Tjejer. haha.
Vi sa först, "vi har ju lång tid på oss". haha, aa visst.
Sen till min älskade Sandra.
Men jag och lina fick fortsätta sminka oss där.
sen kom alla flickor och det var fullt hålligång. hehe.
Vi bestämmde oss att ta Kareoke taxi in till stan.
Det är SÅ bäst. Haha. Och han som körde var grym.
Haha . "ett varv till, ett varv till" Man kommer verkligen igång kan man ju säga.
Sen in på parkan. Sjukt skoj. Vi dansade från att vi kom in och tills vi gick.
Då vi satt ner var bara när vi gick på toaletten.
Träffade även massa goingar, min mellan kusin och hans kompisar.
Sofia, viktor och Kalle med deras gäng.
Aa det var verkligen en sjukt lyckad kväll.
Det tackar jag för!♥

Och idag när jag och lina vaknade var det, njaa men vi mår ändå ganska bra för så som vi shotade. haha
tills vi ställde oss upp. Då var det inte lika kul längre. och sen på jobbet frammåt kvällen var det la sådär.
Så nu skall ja snart gå och lägga mig.
Skulle egentligen åkt till Sofia och dom, men jag orkar verkligen inte de.Träffade henne igår ändå.
Det var jätte kul. Det var ett tagsen nu :)

Men som ja skrev i inlägget innan måste ja ju berätta om min förra vecka.

Fast nu kommer ja inte riktigt i håg. men gjorde en massa saker. hehe
tex,
jag och lina började leta lite smått present till Sandra. Sen hade vi vardags lyx med SATC filmen och fruktsallad.
Min kusin fyllde 25 firade henne med resturang på tisdagen och sen utgång på onsdagen.
Fredagen firade vi mia. förfesta i en loka, limo taxi in till stan. bryggan. Flickorna drog utom ja och alex. Träffade några goingar. Sen tappade vi bort varann när vi skulle gå ner till brunnsparken. Alex RAMLADE. mohaha..
"Haha, alek (som han kallade henne) ligger på marken" Ja bara, VA GÖR HON ? och börjar as garva. Snäll kompis va? haha. Men chris klarade av att vara en bra kompis när hon ramlade ;) hehe. Men iv hittade varann ej igen och alex kallade mig för slyna och det blev att hon fick åka bussen hem själv.HAHA. jag fortsatte prommend genom stan. Mysigt och kul.. Spännande med kanske ?? haha. jeje. En natt att minnas ;)
Lördagen firade vi min kusin igen. väldigt trevligt. Alltid lika kul med privat fester. Då man är kvar alla på ett och samma ställe. och inte åker in till stan där man ändå splittras. En sjukt lyckad fest. Bra jobbat Fredrik oh Anna !
Jag och mamma fick åka med dala-per hem. Trevlig prick serrö ! ;)

Där fick ni den litekort. gilade den veckan mycket :)
Men lite tråkigt var ju att pappa åkte på fredagen. Men nu känns allt mycket bra.
Pratar med han typ varje dag. Och detta skall bli mycket spännande. ;)

Älskar när det händer mycket i mitt liv.
det gör nog det nu. Tror de iallfall.
Tar vara på det så mycket jag kan.
För snart kommer en period då det är väldigt segt.

Skall åka till STHLM med.
Och så skall vi åka upp till Halmstad. - Är världen sjukt liten eller ? Ooja!

Japp, annas så då ?
Allt bra med er ? Hoppas så .

Nu skall ja försöka sova. men det är ett väldans oväsen där nere.
massa ungar där. jeje. Storasyster för gå och lägga sig. Japp japp !
Herre gud nu sjönger dom med. Ni skall höra .....Det låter la sådär. haha ! Söta.!

Ne nu var det la ett väldigt hoppigt inlägg. haha.
Imon blir de nog handboll med...

Heej då alla skabbisar...

Vi ses och hörs . //C.C

Jo en sak till, igår innan jag hämtade Lina, Så skulle ja till jobbet snabbt för att fira en jobbakompis som fyller 50. Så skule vi överraska henne med att alla var där och present och tårta.
Så ja kommer dit vid halv ett typ. Då kristin och ann möter upp mig, för ja skall ta en annan väg så att hon inte ser mig.
Jag hör massa folk där nere, där vi skall vara. men Kristin stannar mig innan, och jag tänker varför skall ja inte gå ner ?
Så kommer dom så putter hon in mig i ett rum. haha , jag bara va? Sen går vi efter när dom sjönger för henne. Då böejar dom sjönga Ja må DOM leva. Ja ba. men neej vem är det mera som fyller år som ja inte vet ?? Då putter dom in mig med till mitten. Då var det mig med. Weei. blev så glad och sjukt överraskad. Vilka kollegor man har. Lyckligt lottad :)
Så fick ja jätte fina örhängen och  halsband. TACK så jätte mycket, Där började min fredag. Så underbar !
Bättre sen än aldrig ;)

Nu skall ja gå, skall bara be dom sänka där nere, för nu är det väldigt högt.
 

PUSS "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback