Mys!

Ikväll har jag och KarolinaLindberg varit ute och ätit.
Det var mycket gott och väldigt väldigt trevligt.
Vi fixade in någora vuxen poäng denna kvällen med. haha!
Ej gott vin tex Karolina fick ju ställa upp för laget och dricka lite extra mycket :)
sedan vidare till Cheers, tog en god drink. Och sen även till Viktoria för ännu en drink.
Och mycket babbel. Det var ur mysig...

Citerar en EMO ? "Hallå rävpälsen"
Mycket kontsiga och roliga människor ute i denna värld :)

Annas så var helgen bra bra.
Trivs som fisken i vatten..
Som ni vet idol mys i fredags.
Och I lördags utgång.
det var faktiskt mycket kul.
Träffade massa goa människor. Me like, me like. :)
Mina kusiner är underbara. Alltid kul med dom.
Och Lilla P var ju med också såklart.
Men vi blev noog liite för fulla.
Och gratis inträde missade vi med.
Tydligen mitt fel, men ja sprang ju som en idiot i högklackat.
Då kan de la inte vara mitt fel ?? Men joo klart. haha.
Jag hade ialflall mycket skoj.
Träffade en gammal klassis med. :)
Klass fest?

Nee nu skalll ja glo på tv lite..

Vi hör lite senare gott folk...

Tänka sig att du alltid överraskar mig, och lika så med detta samhälle.

Puss på er skabbråttor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback