11 sms?

Hm, härromdagen när jag vaknade hade ja 11 SMS :D . . haha.  . .hmm.
Så ja, jag sover sjukt hårt ibland. haha !

I söndags var ja väldigt trött.
Sen efter jobbet och en dusch var ja änna på banan igen :)
perfekt.
Då hämtade jag lilla p , så åkte vill till stan, sen till Heid hallen.
Haha, jag busade och sa bara till lilla p att vi skulle kolla på handboll.
sen när vi var på väg berättade jag även att vi skulle sälja bollar. haha till ett lotteri.
När vi åkte in och var typ framme, så var vi båda nervösa. haha .
men det var ändå lite kul. och matchen var med kul!
Kul att dom mötte Aranäs med. För där spelade ju lilla tobbe. höhö..

Och på tala om de namnet, inte den personen utan bara namnet.
Så stötte ja på det namnet på stan härromdagen.
jaa, vad skall man säga?? GÖTT JOBBAT CARRO !
Haha !

Måste säga igen att Fredagen var sjukt kul..
Kanske tjatigt. Men ja hade det så roligt. Måste lägga in bilderna.
har massa bilder ja skall lägga in någon dag :)

Och nu är jag redan på säsong 6 i One tree Hill.
Åh jag såg avsnitt tre, det var jätte ledsamt. Lipade nästan hela avsnittet som carro sa :)
men bra var de!

Ne nu skall jag väl göra något vettit!

Puss och kram på er alla skabbisar!

Kommentarer
Postat av: carrii

visst var OTH bra:) och den där med namnet som du stötte på på stan, är det han jag tror? :P hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback