vilken insatts. :D

Jag skulle börja skriva ett inlägg.
MEN. så  behöver jag ohc min bror kian i mon.
Vi skall till F&F.
Så kom ja på helt plötsligt att vi har ju ingen bil.
Mamma har volvon till jobbet och kian funkar ju inte.
Haha, så jag och philip fick gå ut och putta bilen hit och dit för att få den brevid volvon.
Jisses vad mina muskler verkligen (läs verkligen med väldigt stora bokstäver) låg i ide.
Vi putte den änna runt halva gårdsplan här ju. hehe.
Tränings verk imon ? Pinsamt. haha..
Men nu står den på laddning och hoppas verkligen att den funkar.
Min bror är välidgt händig.. heh mamma sover .. vet inget när hon vaknar imon och ser kian kommer hon bli lite ställd.
Jag blev lite rädd när min bror säger: Fast ja vet inte ifall man skall koppla ur batteriet från bilen innan man kopplar...
men det lär vi ju märka.. Backa nu då carro..

jappp lite rädd, gömde mig bakom en dörr. Haha ful jag är. sprängs bilen sprängs nog dörren som är ca 2 meter ifrån med. Hahaa.. Fick värsta atcion bilderna i huvudet... Jaaduu carro., lite mycket film här kanske. haha


Jeje men nu har ja vilat ut någon minut.
Skall borsta tänderna nu och sen läsa lite.
Imon är det full rulle.
träna - sola - laga mat? - hämta bror - till F&F - köra mamma - Antagligen möta Mia.
Jarråå...

Sen måste ja ju skriva lite kort om min fantastiska helg..
Bäst på länge.
Lina kommer, vi börjar våran resa med en v'äldigt uppröd LinaSvahn..
Då det blir att CarolineCarlsson får köra LinaSvahn´s nya bil.
Inget mig imon :) hihi..
Hennes upprödhet försvinner och vi lämnar av hennes kära vän alex på centralen..
SEN höjdes musiken. Wiihoo. På väg mot halmstad och våran SandraJohannesson.. yesyesye..
Kom fam lite väl tidigt så vi virrade runt ett tag. Haha nästa på väg hem mot götet igen..
Men vi gjorde en fuling . Ni vet. min pappa hade sagt. "Japp, där rykte 600 spänn carro"
Vi klarade de. hjärat i halsgropen nästa. Lina stressade mig med.
Nu kan du kör, nej nej nej inte nu.  nu då. neeeeej det kommer en bil. Aa nu kan du köra nu är det lugnt.
Stressad ojjaa. Ville lina köra något?? .. hehe neej. Så jag fick köra hela tiden och sandra med lite.
Jag gillar att köra bil. spec när det är nya grejer. hihi :)
Jarrå träffade sandra, ja och lina var så taggade på en middag sen myskläder och Idol.
Nej inte de inte. Sandra hade andra planer. Vi skulle till morfars och ta en bärs.
Hem fixa laga mat klä sig börja förfesta och hennes vänner kom. Mycet trevliga. Allihopa.
In till stan, dansa massa. Iallfall ja och lina.
Hehe sandra dansade med men hon var lite upptagen ibland :D
Hon var ej så tankad som dom två gästerna från göteborg var.
Julsånger blev det på hemvägen. höhö...
p.s ja och lina ville inte hem. Men kände att det nog var dax ändå, så vi skulle orka med lördagen. d.s
Blir rätt långt ändå. Sitter och ler för mig själv.. hehe
Sega på lördagen vissa mer än andra.
Fixa oss in till stan stressat lite för vi måste ju givietvis hinna till bolaget.
Sen blev de thai mat sen hem och sova någon timma. Sköönt.
Börja fixa oss, laga mat och förfesta med oss själv liten stund.
Vidare till Anna. Träffa alla Sandra´s vänner.
Som har tydligen ryktet att alltid komma försent till alla förfester.
Så blev det denna gången med. Dom vi skulle till sa att vi skulle vara där tio över åtta . ? Konstig tid.
Men så säger Sandra och hennes crew att "ja då satsar vi på nio halv tio" haha. Skööna .
Japp tid 21.25 kom taxin. till nästa förfest ställe. Mycket trevligt. och trevliga folk.
Nu hade ja och min söta vän Lina lite svårare att bli tankade. höhöh..
men lilla sandra hade det desto lättare. Hon fick nog kastaupp lite för att börja på ny kula. höhö..
Vi var vanade om att vi nog inte ksulle komma in på ställern som alla andra eftersom det är 87 eller 86 leg som gäller.
Åh så sant var de. Men inte ville ja eller Lina gå hem.
Så vi tog fram plan B som lina tänk på hela dagen. :D heh.
Vi gick och skulle testa på ett annat ställer. Japp ställer oss i kön, jag längstfram.
Skall ta upp mitt leg.. vad händer. Jo båda vakterna går från dörren bort på gatan.
En annan brud går ut från dörren och ja tänker va faan då går la vi in. (När man är full vågar ja de. hehe tuff då vettni)
Japp så vi gick in hela bunten . pucko vakter, men vi tackar för de. :)
In dansa ett tag.  blev sjukt hungriga så vi gick och käkade.
Bestämde oss för att gå hem. Sandra och Lina gick långtfram och hade deeptalk. Och ja gick och fumla själv lite längre bak. Offer ? jaa det kan man säga. haha.. Men ja trivdes.. Ryktades om att det var efterfest hemma hos ClubSandra.
Sandra säger. Så säger dom varje helg. inget att bry sig om. Okej .
Hem gjorde oss ordning för natten. lina pjyamas sandra morgonrock (en snygg och sexi) jag Bh o trosor...
DÅ plingar det på dörren... Ja pucko med bara trosor och bh öppna. Hej är det clubsandra här eller.. Jaa klart kom in.
haha. Japp då var det igång. Vi dansade och fulade oss. Lina somande/deckade. hehe. Sötnööt.
efter en stund skulle ja bara lägga mig brevid henne och fula mig lite. typ pete på henne och jobba mig..
Det gjorde ja men ingen reaktion från hennes sida så ja tröttnade. Skulle bara blunda och stäcka på mig.
Jarråå kvällen var då över även för min del, ja total deckande. vakande halv sju med allt på mig (japp ja tog ju på mig när packet kom haha..) inget täcke. Haha sandra låg på madrassen på golvet och lina bervid mig. Höhö. Sjukt. men kul
sandra sa att dom hade varit kvar länge och sen gick eftefesten över till att kolla på youtube klipp tydligen :D haha...
Seg var söndagen.
Sov hela dagen typ. käkade lite.
Sen kom hennes vänner. blev pizza hem till dörren.
Vi var så många och många pizzor var de. hehe.
Sov mera.
Sen bestämde sig ja och lina att känna över bakfyllan.
Japp den var okej. Så vi tio i sex körde vi hemmåt igen.
Efter en väldigt underbar helg med Sandra och Lina. mycket mys prat.
Kommer leva på det länge.. All kärlek till er.!
Sandra har alltid funnits i mitt liv, alltid. Eftersom. Haha aa ni vet.. Skall inte dra det nu...
Förseten nu när ja tänker på de, så sa ja nog de till någon i halmstad.
Att det är pågrund av som hon lever. Haha Pinsamt. Skärpning nu CarolineCarlsson...
Men till saken. Hon har alltid funnits där, Och förhoppnings föralltid med.
Hon är den lillasyster ja aldrig fick lixom. Henne ja delar kläder med och allt det dära. Kan utan och innan.
Men Lina är lite ny för mig. Hhee. Har kännt henne länge.
Säkert en 6-7 år. Men vi har aldrig sådär umgåtts massa. Inte som nu.
Vi pratade i telfeon lite då och då och sågs lite då och då.
 Vi är väldigt lika på många sätt. Har vi nu båda kommit framm till.
Jag uppskattar verkligen att vi kommit så nära varanndra.  
Blir bara bättre och bättre. Så som jag sa innan , all kärlek till er två. Pusspusspusspusss...

Nu skall ja sluta babbla.
Men idag var det kul att skriva av sig lite.
Har suttit och lett hela tiden typ. :D hih..


Och en sak till, har ni läst min brors blogg ??
Så otroligt fint han skrivit om sin stora syster.
Fick tårar i ögonen.
Men lillebror, jag älskar dig till flera flera flera tusen miljorner miljader och allt de dära.
JAG ÄLSKAR DIG, förstå de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback