stockholm

jarrå gott folk.
Nu är vi här, har verkligen sjukt skoj. och jag över driver inte nu.
har du en tendens till att göra de.
Men så mycket ja skrattat dessa dagar var väldigt längesen jag gjorde.
Älskar verkligen mitt liv just nu.
I tosdags när vi åkte upp så var det konstant regn och snö från borås upp till sthlm.
Vi låg i 40 på en 120 väg bara för snön. Helt sjukt så mycket det snöade.
Så det fick bli jag ser de snöar jag ser det snöar. bla bla blaaa. Mys. Me like.

Upp, snackade massa. Somnade .

Fredag upp tidigt. Ut och ta en heldag på stan. Nice.
Shoppade lite saker.
Bland annat en nu klänning som jag skall ha på mig ikväll.
För nu skall sandra ha middag för hon fyller år imon.
Så vi firar hennes födelsedag, halloween (stavas?) och att ja haft körkort ett ÅR. hhaha.
Snacka om party.Oohhjaaa. Så ikväll skall vi se vad stockholms nattliv har att ge. ;)

Men nu skall jag in och föraöver lite pengar.
Sen skall ja fortsätta förfesta.

Ha det naajs alla.
PUSS och kraaam..

P.s hade det mycket trevligt i onsdags. TYcker om er. Och jätte mega kul att träffa soooofia. Puss på dig.

Hejdå . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback