sprut rädd?

Ush ja, jag är väldigt rädd för sprutor.
Blää, men nu är den gjord. Men jag har ju två kvar.
Men på ett sätt nu känns det lite bättre.
Som att ja inte kommer göra något "drama" av de nästa gång.
Usha mig, stackars mig faktiskt :) hehe, jag skulle låssas vara tuff och inte visa hur rädd jag var.
Min jätte söta gulliga jävliga lillebror satt och hetsa mig innan om hur stor den skulle vara och allt det där som små bröder bara älskar. Åh ja skulle inte visa han hur rädd jag var, för då blir det ju ännu roligare, eller hur ?
Men tillslut när jag hade fjantat mig en stund så brast de. Ush kunde inte hålla imon .
Men ja lipade , höll sten hårt i min skarf och hon tog sprutan.
Så nu efter åt så kan ja inte minnas att det gjorde något ont alls. Herre gud, att man skall fjanta sig så innan.
Hoppas det går bättre nästa gång .
Men min bror har ett hjärta iallfall, han hade lite dårligt samvete efteråt♥

Jaja, slut om de. Vara bara tvungen att skriva om mitt trauma ;)

Till helgen åker jag och den snygga Lina ner till Sandra i halmstad och hälsa på.
Skall bli sjukt skoj faktiskt.
Middagar, tjöta som bara vi tjejer kan, festa, och bara mysa och ha det skönt och underbart.
Som man bara kan ha med sina närmaste. Höra alla smaskiga och snuskiga saker :) höhö.
Sen skall ju jag självklart jävlas med. höhöh. Nee, ja skall vara snäll..

Men tänk er tanken, sandra sover som skönast. Drömmer sig bort bland alla snygga mörkhåriga Gräbbs,
japp då kommer ja och häller vatten i hennes öra. Ser ni inte hennes min framför er.? Fan vad skoj. haha..
MEEEN NEEEEEEJ, caaaaaaaaroooooliiiiiiiiiiiinee. Sen kommer säker massa älskvärda ord som att hon hatar mig och sådant. Men det är kul. och om Lina ligger i hennes säng med. HAHA ! Sjukt skoj. Två flugor i en lixom ;)
Kan inte hjälpa att ja tycker de är kul. :)

Ne men det skall bli jätte härligt att komma bort lite igen.
Tycker om dom hära mini semesterna.

Nästa helg kommer snygg 1 och snygg 2 med.
Stockholms brudarna. ;) Leeeeev livet.

Sen vet ja inte riktigt och sen då åker ja till min pappa i 18 dagar?
Kommer ni att sakna mig ? :D hehe.
Kan ni inte säga ja bara för att få mig glad ;))
Jag kommer sakna er iallfall, och det är inte för att få er glada. utan det kommer ja.
Lixom hur kommer ni klara er utan mitt tjöt ?

Sandra . kommer gå under jorden... bokstavligt talat....
Karolina kommer gå under jorden . lätt med. Vem skall hon lixom ringa när hon sitter på spårvagnen ?? (Hm, för hon har ju verkligen inga mera vännen än mig ? hahah nee inte nu när ja är inne ¨på att älska mig själv och ja är bäst spåret. :D )
Lina kommer gå under gjorden - ingen film på 18 DAR ?
Madde kommer gå under gjorden - eh jag menade nog springa under jorden.
Mia ja hon med. Ingen snacka om saken änna.
Arabuius sara kommer verkligen göra de.
Sofia då, ooohhjaa. Hon med.
Krogluder 1 - hon kommer troooo att hon kommer klara de, men neej, inte en chans. Hon skall bara låssas vara töff.
C.stömberg - klart hon kommer gå under hon med. Herre gud. om inte min mormor o morfar hade funnits då hade ju inte min moster funnits och då hade ju inte min kusin funnits. och inte jag heller inser ja nu om inte mormor o morfar hade funnits. Nu tar vi inte detta seriöst gott folk. bara på skämt. När personen i fråga tar de sriöst kan vi med göra de. Okej med de. BRA ! Men c.strömberg. she´s goood. Love her! Min, alltid min lillis.

Och ni ja inte har skrivit med, aa det är bara så att ja inte vill utsätta er för media nämligen.
Så var inte ledsena över att ja glömt er, nej nej. median är farlig nämligen. Akta dig för den.
Men eftersom ja är inne på spåret som väldigt kär i mig själv och jag är bäst så vet ja ju att ni alla kommer sakna mig til tusen. Puss på er för de ;)

Haha, okej skall sluta driva med mig själv nu.
kanske börjar tror på de tillslut.

Imon skall ja på möte. eller i dag rättare sagt . klockan är över tolv.
Sen skall min lilla söta gulliga anders komma hit, jätte längesen ja träffade han.
Så skall vi hitt på något.
Sen möta KarolinaLindberg.
 Så är nog min dag gjord sen.
åh fredag åker ja ju som sagt.
men lina´s bli.

Åjh min herre, måste ju kirra lite skivor. Har ja ju lovar. saaaatan då.
Jeje.
men ja skall sooova nu.

Upp tidigt imon vettii.

Köss på er alla goodingar.



Åh er som ja nu hängt ut i media, förlåt. men ni är värda de. MOHAHAHAHAAA !

------------
Är ja störd på riktigt ?


 





Dom bästa!

Kommentarer
Postat av: mia

du är störd på riktigt så det är tur att vi älskar dig ändå , eller iaf jag ;).

Postat av: carrii

hahah carroooo :) klart jag kommer sakna dig! hade helst hängt med dig, hade vart kul o träffa John :D mohaha pussipuss

2008-11-13 @ 13:41:07
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Karolina

Alla går under utan att träffa dig Carlsson, såklart! Ingen att sjunga med i bilen, på låtar vi inte kan. Ingen att ringa till när man åker spårvagn, bil, går eller nått annat. Ingen att ropa upp i Gekås kundradio.. Ingen att umgås med och bara fulajärnet. Men Någon att sakna :D

2008-11-13 @ 22:41:43
URL: http://nogg.se/karolinalindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback