skrattanfall.

Igår så skrattade jag så jag var tvungen att sätta mig ner på marken flera gånger.
Jisses. Så jag fick ont i magen . :)
Tack tjejer för gårdagen.. Tycker om er..

Just nu lever jag verkligen mitt liv till max. Kosta vad det kosta vill så säga.
Men just nu är ja ingen person som sitter hemma och ugglar.
(Kunde ju umgås med min mamma iförsig. men vi skall fixa badrummet på söndag :) )
Ne jag vill verkligen inte bara sitta hemma.
Så ja kan kolla tillbaka på denna period när det kommer tråkiga perioder.

Imon är det iallfall ingen vanlig dag. Hjärtat fyller 20 ♥
Och ja skall verkligen stressa sönder mig.
Usha mig.
Men det kommer bli en mysig dag/kväll. :)
Så om någon vill hjälpa till i stan imon, kan ni ju höra av er till mig.

Godddiee.

Hade velat lägg ut en film här, men jag får nog inte de.
Men ni hade skrattat. I den filmen hör man mig verkligen skratta från hjärtat.
Älskar de. när man verkligen inte kan sluta.
Ni förgyllde min dag.. PUSS !


Och en annan sak. Den 26/11 då jävlar.
Inget att tänka på sdagen efter... GÖTT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback