RUBRIK !

Hejsan alla glada.

Jag är mest stressad trött irriterad och jaa.. Lite av varje faktiskt.
Även väldigt glad vissa  stunder.

Som säkert alla redan vet så åker jag imon klockan åtta noll noll går bilen från fredholmsgatan.
Sen går vårat plan tio i elva. Då börjar våran lååånga resa ner till min älskade pappa i Abu dhabi.
Det skall verkligen bli underbart. .
Vi skall vara nere vid nio svenskt tid. Då är den elva där nere.

Jahaa jaa.
Igår vet ja inte vad som hände riktigt.
Hade varit kul att festa med några av  mina flickor. Eftersom vi inte ses på ett tag.
Men alla gick åt var sitt håll. Utan jag och Alexandra givetvis. :)
Hon fick med mig  till Gossip. Men där var det 23.
Så vi vände på våra höga klackar och gå mot bryggan.
När vi står i kön inser vi ju faktiskt hur irriterade vi kommer vara där inne.
När alla små barn bara knör och kämpar sig.
Så jaa, vi bestämmde oss för att så till Kebab house och köpa käk..
GÖTT ! tog med det hem och åt.
Åkte med en knasig taxi gubbe... Han sa att dom var billigast.
Visst han körde ettt riktigt bolag. komemr inte ihåg vilket bara.
Men med taxi göteborg kommer ja hem för stax under tre hundra.
Med han som skulle vara MYCKET billigare kostade tvåhundranittio.
Tio kronor billigare ?? Hmm... jeje..

Alle balle sov här ... Satan vad hon har låtit i natt . hostat, låtit som en häst, hennes jävla tung percing slagit mot tänderna... ja allt. sen lät hon som att hon snarkade med stängd mun och att det lixom kom från halsen.
JObbiga unge. ;)

haha.. Okej okeej. igår ramlade jag, jätte klantigt.
Som en padda typ tror ja. Ont i knät..
Och mina knän som reda är fuckade.

Jarråå.. jag har egentligen inte tid att sitta här.
jag har egentligen inte tid att göra något inte sova tror ja.
Men det får ja göra på planet imon...

Vi som inte ses och hörs innan får ha det jätte bra.
Så ses vi när jag kommer hem igen..
(Det låter som att ja skall vara borta i år och dra :D Men ja har aldrig varit borta såhära länge.nytt för mig lixom)

Sen när ja kommer hem. Så är det saker som står redan ner skrivet.
Den 21 börjar vi med julbak. Skall bli skoj faktiskt.
Sen rullar det på . Om inet saker och ting ändras dåråå..

Puss på er alla...

Förra helgen sov lina här. nästan hela. Så denna helgen har jag saknat henne...
Konstiga att man kan sakna en sådan människa. Haha..
Puss på dig sötnöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback