Jag verkligen älskar er.

...MINA VÄNNER !

Alla personer har ju alltid dom bästa vännerna, inte sant.?
Men ja, Jag har  verkligen dom bäst bästa. Ingen tvekan om de.

Älskar er av hela mitt hjärta.
Även om det kan ta långtid tills man träffar vissa.
Men när vi ses igen så spelar det ingen roll.
Jag älskar er.
Och ni vet vilka ni är,. behöver ej skriva de...
PUSS på er.

Jag kanske skall förstätta at vara stöd, jobbig, ha överenergi och allt det där.
För som madde sa, det är ju änna mig.
Så sorry folk som inte pallar de, då pallar ja nog inte er heller. ;)

heh, men aa, bästa vänner har ja. tackar er för att ja får vara eran vän. älska.




-------------------------------------

Asså, gubben på jobbet har knött ner sig i en jätte jätte liten klänning,.
Gud vad ja skrattade. Att dom orkar.
Nu skall ja reda upp tjafset om att han har hennes klänning....men enligt honom så är den ju hans. haha..
Aa ni förstår ju vilken nivå vi ligger på här. men ja gillar de skarpt.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback