gästbloggning

Tja tja tja. Alexandra här. Tänkte skriva några rader inför Carros resa till Abu dabi (eller hur det nu stavas)

Den första december åker Carro ifrån Sverige i 19 dagar! Jag kommer sakna henne otroligt mycket och undrar vem som kommer fylla hennes plats som mitt trogna krogluder nr 2. Platsen är öppen, är du intresserad? haha. Våran lilla håla kärra kommer inte längre ha ett lika stort leende eller skratt utan kära lilla carro, det är inte okej. Men men, man får väll stå ut antar jag. Hon är till och med borta på min 20 års dag! :( Men vilken tur att hon är hemma den 19:e när jag tänkte fira! Nu kommer jag ha två fredagar utan henne och jag får sitta och kolla på idol i min ensamhet, snyft!

Men den jäveln ska ha det gött i solen och värmen medans man själv får gå runt här i kalla pissiga Sverige och frysa i min gamla vinterjacka från medeltiden! Nu står hon här med sina sommarkläder och läskar mig med att åka ner till värmen. Får jag plats i resväskan kanske? Kunde bli en hit, kanske inte. Det är en gåta att lösa.

Aja, som jag sa kommer jag sakna henne big time och får därför skriva lite gulliga saker om henne:

C - Caroline är hennes namn
A - Alltid ett leende på läpparna
R - Rolig kan hon ju vara ibland
O - Otroligt söt
L - Lätt en mycket bra vän
I - Inte helt ugly
N - Nostalgisk (lät bara bra när jag sa de för mig själv)
E - En cool brud helt enkelt.

Det jag kommer sakna allra mest är våra grymma pratstunder med massa koppar té fram till sent på natten, man kopplar liksom bort allt annat! Det gillar jag. Och för att inte tala om våra utgånar. Dom är faktiskt grymma. Kan inte komma på en kväll där det har vart tråkigt, även om det vart liksom en kväll där det inte har hänt något speciellt eller så, ganska tråkigt i allmänhet liksom. Men nej, som sagt kan inte komma på en enda tråkig kväll faktiskt. En vän som Carro skulle alla ha. Hon ställer alltid upp och finns alltid till hands när man behöver henne, hon är en lättsam brud nästan som en kille, säger inte det de mesta? Jag älskar henne för den underbara person hon är och jag är glad att jag kan kalla mig för hennes vän. Tack för allt. Ha en bra resa och glöm inte bort oss här hemma i Sverige.

Massa kramar från Alexandra
I'm gonna miss you like hell.
(
alexandradenise.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: carrii

ÄNTLIGEN en uppdatering, bra att du tar tag i det alex =)

Postat av: Alexandra

Ja oja, visst är det. Nån måste ju göra det =)

2008-11-29 @ 15:12:27
URL: http://alexandradenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback