är det sant ?

Hm, har tänkt.
Så ja kom på att jag är nog en rätt jobbig människa att vara vän med ?
Tycker ni inte de.
För ja kan komma på mig själv att ja:
Snackar alldeles för mycket.
Driver kanske lite för mycket med mina vänner ibland. (spec när dom är cp fulla)
Är kanske inte så jätte seriös jämt.
MEN, kan vara jätte seriös med. När mina vännen behöver mig. (Ett plus till mig där va?) :)

Haha, eh ja vet inte vad jag babblar om. DÄR, där har vi en sak till.
Babblar utan att ha en jävla aning om vad jag blabblar om.

Inte lätt asså..
Men ändå, ändå har jag sjukt kul.
Och ett plus till, jag är bra på övertala. :) (Nu kommer mina vänner aldrig mera låta mig övertala dom nu när ja skriver så;) ) hahaha..

Men även om ja är sådära sjukt störd av mig ibland.
Så har jag världens bästa vänner ändå.( att dom orkar ;D )
Och det tackar ja väldigt mycket för.
Ni betyder masas även om ja är oseriös och störd mot er. ;) PUSS !

Me like you.

Japp, men nu skall det firas för en gamal vän till mig.

Och IGÅR, ja då fyllde karolinalindberg år.
Middag, sen till viktor och sen en snbbis till bryggan.
Kommit på att ja ej gillar bryggan. Ush.
Jag har ju kul när jag varit där, men nee. Små folk, mycket folk och dumma folk som putter än.
Ne. Orka de.

Men tack Karolina för igår. Hoppas ud hade en bra födelsedag.
Älskar dig !

Ne nu måste ja börja fixa mig. har väldigt brottom nu. :D

Något jag hade glömt att säga, är att ja skall åka till min PAPPA och värmen i ARTON dagar.
Lägtar en massa. Och kommer sakna er en massa med hemma.
Skall bli skoj. Och saknar min pappa jätte mycket. Puss på han,

Sen skall jag och Lina åka och hälsa på sandra, kanske redan nästa helg om det funkade för lina :)
Hoppas ..

Och sen kommer sthlm brudarna ner :) skall bli skooj :)
Ni är för goa!

Ne nu måste ja gå..
haha och jaa, samhället överraskar mig väldigt mycket fortfarande. Helt sjukt.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: carrii

jobbig människa o va vän med?? Haha nä Carro, tvärtom:D:D världens bästa carroooo carlssooooN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback