snyggjävel...

Godmorgon! - Vilken härlig dag. Traalalalaaalallaaaaa..

Nu har ännu en av mina helgen jag jobbar gått förbi. skönt.
Så nästa helg skall jag bara jobba lördagen,
sen vettnii, då börjar mina lediga helger. SJUK SKÖNT !

Denna helgen har varit väldigt bra även om man har jobbaT !
Fredags så jobbade jag ju :) Sen på kvällen så blev det film mys hemma hos sandra!
Eller film o film, mest massa tjöt och kolla på kort från rörö, Johanns , daniel och kim kom förbi.
Väldigt trevligt. Var mycket längesen jag träffade dom ! Får ses igen :)

Sen åka hem för jag skulle jobba tidigt denna lördag, och ännu värre. Jobba 7-12 sen 14-21 mycket segt.
Var väldigt stressad för skulle vara hos karolina vid halvtio. Men så blev inte de. Seg som jag är var jag där vid 10. Sandra och Love hade jag med mig . Och maddes fina present. hehe. Gryma är vi ;)

Japp, då var det födelsedagspartyyy för bruden min. GÖTT !
Sen in till BIG CITY ! Hade det jätte kul med mycket prat och mycket dans. Love ít.
Gick även och mötte mina kusiner utanför parkan.
Jarrååå, en mycket rolig kväll.
Men det bästa var nog faktiskt hemresan. hahah.
Limo hem med en galen chaffis. Haha.
Kundvagn och sjunga och ramla i häckar. haha, Aldrig skrattat så innan. BÄST ÄR NI !

Jobbigt bara att jobba dagen efter. Men sånt är livet.
Hoppas gumman du hade en bra födelsedag ♥

Ser att jag hade skrvit när jag kom hem från chalmers på valborg.
Vi var på någon förfest vid chalmers först, men det var inte så hipp.
Så jag och Sandra drog in till slottskogen och tärffade Love och hans kompisar.
Sen drog vi till Kåren, Det var mycket roligt. bara liite för många dansgolv.
Hehe blev lite stressda flr man vill ju testa alla ;)

Besviken ? .
Eh, vet inte vad jag skall säga eller tro längre.!

Annas är det bara bra med mig gott folK!

Idag skall jag sandra och mia SIMMA !
Har kollat på Viktoria´s secret fashion show, SJUKT snygga brudar va.
Aviis ? Ooja ! Så nu skall jag börjar träna så jag får kroppen till beachen 2008...
Lycka till Carro ! -Taack ! :D

Ne nu skall jag skynda mig !

Ett rörigt inlägg idag med :D Opps. Jeje.
Orka...


Måste bara visa, asså vad jag garavde.

     

ÄLSKAR DIG !

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: helt lugnt, jag blev klar igår :D ganska nöjd med mig själv ;)
bara lite småskit kvar. så nu kan jag steka rejält! :D

Postat av: SAMAN

svar: jo jag läste det. medelhavstemperatur hela helgen! ;) du jag har ingen aning om vad jag ska göra. kom gärna med förslag! :)

2008-05-07 @ 22:38:25
URL: http://sepesaman.blogg.se
Postat av: SAMAN

svar: haha, helhärliga idéer du har, men tyvärr så bor jag lite för långt inåt landet för att bara få för mig att dra till havet ;P vi har några sjöar här dock! Och nej, jag har inte badat, ÄN! ska ju utomlands om två veckor, så DÅ blir det bada i alla fall ;)

2008-05-09 @ 08:58:26
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback