Så underbara..

..Ja ni är helt underbara..
Ni sviker mig väl inte nu?

Igår så var det 'heeeej jag är bakis hela lååånga dagen' - dag.. Ush.
Eller ja kom ju upp vid halv fyra där någon gång. Ut till havet.

Sen träffade jag mia, sen så åker vi till Linné och mötte Linus. 
Jätte mysigt att bara sitta där..

Idag upp tidigt för en hel dag på havet . - Älskar det verkligen.
Tog med min vän Love som itne varit ute med båt så innan .
Värkade som att det uppskattades mycket. Skooj
Bada gjorde vi med. Belinda är alldeles för brun. haha
- Vad har du för slags hud egentligen. haha ...
Fan vad var det för fråga av en främmande person. haha
Finns mycket knsiga folk i detta svearike :)

Men vi kom till Dyrön, där solade vi o badade o fiska och åt.
Sen åkte vi till Marstrand. För att kolla på mina underbaringar som har bal idag.
Så otroligt fina var ni. Ush vad jag med hade velat vara med. avsi? Oojaa !
Sjukt fina!

Sen så åkte vi över till Konön och åt. Mummsigt.
Den största räksmörgåsen ja någonsinn ätit tror ja!
Ubergott!

sen åkte vi hem. var inte i hamnen fören vid halv elva nästan :)

Tack för en underbar dag. - Ni betyder.

Japp och nu skall ja duscha för att sen se vad natten tar vägen, vem vet ;)

KYSS PÅ ER ALLA !
Alla kärlek till er som betyder något för mig.
Och de vet ni verkligen vilka de är. Älskar er till tusen!
Ställer du upp för mig, så självklart ställer jag upp för dig!

- Jag är inte den personen som har fiender.
Är du min fiende ?



 

Så otroligt fina är ni!
image43


Kan inget annat säga än att ni är hopplöst fina!
image44


You are amazing
image45

Ha en forsatt trevlig kväll folket.
Och hoppas ni hade en underbar BAL!

Kärlek - Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback