prettywoman !?


Don´t tell me you´re sorry
Cause you´re not



Jag blir så FRUKTANSVÄRT ledsen av människor runt omkring mig..
Jag är så JÄVLA blind, Caroline fattar du inte ? Jag tror jag lever i någon jävla fantasi värd,
Där jag försöker få fred i världen typ.... Men läget funkar inte så.

Jag lever lite med att Så jag vill bli behandlad så behandalar jag andra..
Men jag lever kanske de liiiite för mycket då.
För om jag är snäll eller gör saker för mina nära å kära så tror ja att dom skall göra lika dant för mig.

Eller som om man är i ett förhållande tex. Då får jag säga att jag är en mtcket trogen person när det gäller förhållanden , för jag vet hur JÄVLA ledsen jag skulle bli / Blir om någon skulle vara otrogen på olika sätt mot mig. Därför är jag väldigt trogen och snäll på de planet iallfall ;D hheh. Ne men seriöst så är jag väldigt noga med sådant.. (om vi pratar seriösa förhållanden då) Och då har ja carro syndromet där då va. För eftersom jag inte är otrogen så är ju ingen de mot mig heller ? Eller hur. Så funkar de ju i min värld. Men där kommer vi till att ja lever  i en fantasi värld.. För såhär är det ju inte alls. Denna jälva falska värld. Så när nu någon är otrogen mot mig så faller hela min värld samma typ, Förstår ni lite hur jag menar ?  

Och ja, jag vet om att man inte hela tiden kan tro att bara för att ja behandlar den personen si å så, så behandlar den mig så med. Jag vet .. .Men ändå . Om ja kan , varför kan då inte ni andra??
Varför skall jag jämt ha på mig en press om att vara en god vän ?
Om att jag jämt skall ställa upp ? Om att jag jämt skall bry mig ?
Varför skall ja då ha denna press om folk inte har det mot mig ??
Det är en fråga som jag frågar mig själv många gånger.....

Jag blir verkligen jätte ledsen av folks beteende ibland.
Jag är jätte ledsen inombord men det visar jag genom ilska, som jag tar ut över andra.
Få be om ursäkt för de,
Om du känner att du inte gjort något fel men jag ändå kastat skit på dig. Förlåt mig!

Detta var la ett deppigt inlägg. Men jag har SÅ mycket i mitt huvud nu.
Hur skall man vara mot sina vänner ?
Hur skall man bli uppskattad för den man är ?
Hur skall men bete sig så det tydligen skall passa alla ?
Jag vet inte hur ja skall betee mig så att den kan passa alla, är det någon som vet de ? Kan man äns de ?

Aa ni försår, jag kan sitta här i timmar åh skriva min tankar just nu. men ja har ett jobb som väntar.
Min gamligar. Dom kan ja vara mig själv med, Betee mig på de sätt som är jag !

It´s hurt..

image41

C a r o l i n e


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötnos!! ÄLskar dig min kusselin!! Puss o kram!!

2008-05-29 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback