Klass 9a

Japp, läste i karolinas blogg att hon hade fälligt lite tårar till klass 9a.
Och det är inte så jätte vanligt att hon gråter till tv eller filmer.
Inte när jag är med iallfall. ;)
Hehe så jag var tvungen att kolla..
Och gråta, a det var bara för namnet.
Tur att jag var ensam, för det var inte snyft snyft, det var verkligen BUUHÄÄÄÄhäähähäää... Haha.
Vilka härliga lärare.
Dom skulle man vilja ha, då hade det ngo inte varit någon snack om saken att skolan inte varit rolig.
Eller då var ju inte grundskolan så jätte skoj.
Men nu när man tänker tillbaka så saknar jag skolan JÄTTE JÄTTE mycket. Verkligen.
Vilka minnen man har.. ojoj..
Även gymnsiet var ju en grymme tid, tänk för ett årsen, det vi pratade om i skolan 24/7 var STUDENTEN !
Åh vill tillbaka. Får rysningar. Tur att jag skall på Annie åh Linas student så jag får lite känning av de ;D

så ni som nu hatar skolan. ta vara på de föfaaan. Ni kommer att ångra er SJUKT mycket sen.
Tänk sen när allt är klart, du har tagit studenten och bara har livet framför dig. Woohoo tänker du, men NEJ...
Bara för att du sabba vissa änmen i skolan för att DU inte orkade. Så måste du läsa upp dom nu. Efter allt är klart. Istället för att bara börja  livet oh kanske läsa vidare eller jobba.. Att ha ett änme som man vet man ahde kunnat klara i skolan, som hade kunnat vara färdigt nu, de måste man nu läsa om...IGEN!

Jag har saker jag troligtvis måste plugga upp för att komma dit jag vill!
Och att veta om ja hade brytt mig liiiiite mera i skolan hade jag kunnat ha de betygen nu.
Men nej. Jag får sätta mig i den "jobbiga" skolbänken igen.
Det finns ju den "roliga"skolbänken och det är den man väljer själv.. Asså inte den man får göra om.
haha svårt att förklara vad jag menar.
Men det ajg vill säga. är att ta vara på de, Jag ångrar mig SJUKT mycket att ja inte gjorde de...

Nu skall ja sluta predrika. Men ja fick så mycket tankar i hövvödet när ja såg klass 9a..

mongocarro... ;D

Jarråå, men idag är det ju fredag..
Började dagen med att väcka mia...
Köra mamma till jobbet..
Japp och nu skall ja börja fixa mig och handla och packa,.
Sen till jobbet. Till mina goingar, jag älskar verkligen gamlingar.
Utan när dom slåss då såklart.

Häromdagen så skulle en boende slå mig för att jag ine öppnade dörren, (ut då.)
han lixom skulle slå mig i ansiktet. Så han tar jätte fart med hande, svingar den mot mig , HÅRT .
Men missar åh tappar balansen och ramlar... ja vad skall man säga ? Gud straffar somliga direkt.
MAN SKALL INTE SLÅSS. HEheee.

jeje men efter jobbet kommer pappa och hämtar mig, sen så blir det FEST !
Goddiee goddiee,.

Igår var vi några och grillade vi havet. UR mysigt verkligen.
lillebror och hans vänner kom med. Så vi blev rätt många tillslut. - älska lillebror.

Ne nu skall ja duscha så jag hinner med alla jag skall göra innan jag börjar..

Skall du ut idag? Ring då sötis.

Hej hej Caroline...
neheedåå.
?????????


PUSS PÅ ER SNYGGON.
Peace..

Kommentarer
Postat av: Anonym

händer det något skojj denna fredag :)
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback