GODMORGON !

Jarrå, godmorgon gott folk!
Sovit gott ?

Jag hade EN uppgift från min lilla mamma idag,
Och det var att öppna för killarna som kommer med gaderbosdörrarna. De ända.
Dom kommer vid tio någon gång.
Så jag vakanr lite då och då. Skickar sms till dom tre nötterna och önskar dom lycka till på provet idag.
Vaknar igen lite då och då och får tack tillbaka. Sen vakanr jag vid 10 över 10, så jag lixom är vaken.
Sen typ tjugo över tio ringer mamma. MEN CARRO, nu har dom plingat jätte mycket, vad tött jag blir på dig...
haha, jag helt YRVAKEN, fattar ingetting. för jag var ju vaken ? Inte sant. hhaaha..
Och nu kanske de inte var så skoj, men jag och mamam skrattade lite. 
jeje.. men gaderobskillarna hade plingat på alla dörrar, och dom ända som var hemma var dom LÄNGSTBORT !
Och dom går jag ju inte jätte gärna in till. Så det får mina söta fräldrar fixa när dom kommer hem...

Så denna ENDA uppgift jag gick av min mamma klarade jag inte av. Men vaken var jag . ;) haha...
Så då fick jag en TILL. Städa längst upp. Är det nu jag skall somna då ellr ?? hahaa... 
Älskar min mamma MEST ! - Det roliga är att hon skall låta arg, fast hon skrattar.. ;) 

Jejee. annas så leker livet ? ! Oojaa !

Helgen kan jag inte säga har varit lugn. För du ljuger jag STORT !
haha..
Fredagen vad skall jag säga om den ? Hm.
Mycket händelserik kväll. Mitt mål var att få in Mia så vi kunde dansa röven av oss som hon sa....
Efter vi testat lite här och där kom vi in på det trogan BLVD, oohlalalaaa.... småbarn, Oojaa !
men vi kom in ialflall med en mycket full mia och det var grejen. För vi såg ju ut att sköta oss. Eller hon rättaresagt;)
Vi gick in. Vi började DANSA.. WOOHOOO... Vet ni hur mycket jag kämpade öfr detta ?? Klarade de.
I typ 3 minuter. haha. Sen:
Cacca, vi går åh kissar. Jupp jupp, toaletten nästa. Jag kissade, inte hon...
När hon satt sig kom orden som jag hört mesta dela av kvällen, Gå cacca, gå!
Japp, och där var vi iGEN ! haha.. Men ho n kom ut rätt snabbt för att gå till nästa hörn. UTAFÖR servitriserna.
Smart gumman ! Japp, vakter kastar ut henne och då inser jag att kvällen är nog slut för min älskade mia.
Men fan vad jag kämpade. haha.! Men kvällen försatte med två andra, Det var kul! haha. Träffade även kusin en stund. Jajaaa !

Lördagen, Japp då jobbade jag ju såklart.
Sen kom mia och mötte mig. vi gick hem fixade oss.
In till alexandra och förfesta lite.
In till stan. Trägå´n .... Tråkigt där.
Vi gick till Bryggan. Mycket bättre. med mera folk..
Denna kväll fick man iallfall dansa. :D
Puss på er brudar.

Japp, söndagen var slapp, sen kalas. 

Måndag så var jag och mia på tripp. Till stenugnsund.
Och hälsade även på min mormor o morfar. Mysigt.
Kvällen blev rolig.

Ne nu skall ja söka jobbet...

PUSS !

Rörigt inlägg idag med ? Det blir så när ja skriver allt på en gång. haha...
Kanske kommer lite bilder...
Puss !

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo, jag bor i Eslöv. Men vi har Gina härnere också vettu :) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback