Blogg värde :D

Haha, japp anders sa till mig att min blogg är värd 6 015 :-
Hehe lite kul att kolla de :D Om de nu stämmer då ;)

Japp, men idag har jag jobbat kul, men liiiite jobbigt. :D
Skall nog inte ta de här för känsliga personer :D
men om ni vill veta de smaskiga så skriv en kommentar :D

Sen blev det lite stress.
Följa med min mammii och handla.
Som just gått och blivigt en hemmafru!

Blev stressigt igen då Jessie ringde och sa arr hon var utanför,
Hohoo, vi var i kugnälv. Men väl hemma hade ja bara EN timma på mig att:
- Laga mat
- Äta
- Duscha
- Torka
- Sminka mig
- Fixa håret
. Åh ta på mig...


Skulle nämligen på bröllop :D
Vi kom dit, I TID.
Halv 7 skulle de börja.
klockan blev halv 7 inget folk.
Ringde runt lite och de var visst kl 7.
Så vi väntade till kl 7.
INGET folk då häller.
Fan tänkte vi , är det ingen som passar tiden till ett BRÖLLOP !?!?!?!
Ringde lite till. Japp då får man reda på att när dom säger halv 7 -7 ,
då är det typ 8 -9 där någon gång. Men kunde ingen sagt det till oss stackas svenskar då.
haha. Japp men bröllopet var UR fint. Har aldrig sätt en finare brud, Utom min mamma då ;)
Men hon var sagolik. Det var dans för heeela slanten :D

okej Okeej nu sitter jag här och ser att nya avsnitt av KYLE XY har kommit. Wieee, snacka om glad :D

Så nu skall ja tvätta bort sminket och krypa ner i min goa säng :D - Love it!

image32

Älskar min lillebror! -

Kommentarer
Postat av: annie

ja vill veta!!

2008-05-17 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback