bakis

..hohooojajaa!

Fyfan, måste bara få berätta för er allt folk hur DÅRLIGT jag har mått idag.
(Liiiite fjortis måste man ju vara)

Ja la mig vid fyra tiden..
vakande vid elva. var fortfarande full.
Åh då tänker ni aa visst. Men jisses.
Somande snabbt om igen och vakande la vid ett - två tiden
buhäähää. Skakis som en råtta.
sen gick ja upp vid halv fyra.

jag har alldrig varit så här bakis. tillomed snäppet över efter elg´s fest. De duuu.
fy faaan.

Så jävla dårligt av mig va. haha. Att ja inte kan bättre efter att kännt min kropp i 20 år nästan. haha

Men en mycket rolig kväll. haha .
Många idioter mött vi med.
Eh bråkar man med tjejer ? - För mig betyder det FEGHET ! japp!

haha. Aa det var faktiskt en galen kväll.

Varför ligger det massa pennor i min väska, och bläck streck på kroppen ?
Hm..

Igår så skrev ja inte på kvittot. Så kommer han bartendern . kolla han på kvittot jätte konstigt.
för jag står fortfarande vid baren. Så skriver han själv på och kollar upp på mig och garvar. haha.
Ett bra försök iallfall. - heeh oojaa! Han va änna go!

japp, men tack min vännior! Ni är mycket älskvärda.

Mia grät
Sandra grät.
Carro - hm nee. För hon skall låssas vara den där stålkvinnan...Funkar de ? Ao, kanske.

Jag är den sista som sviker dig!

Sen så hittade ja Maria, Sa grattis till elg och så kom mamma och körde hem oss!
Mig o maria då!

Och idag när ja började vakna till liv igen så följde jag med mamma o pappa till båten.
Åkte ut på en tur och jag somande så gottit bland vågorna.
Finns de något bättre än havet ?

Och snart skall vi äta. Gottit.  hemma - med - mamma - o - pappa - kväll , idag.
Och imon en heldag på sjön. Härliigt.

JAG ÄLSKAR DIG ! - lillebror♥

Förresten har ja nämnt något om att jag och karolina var och käkade härromdag ?
Kanske ja har ? ! Eh om inte så var vi de. På grekisk.
Det var jätte mysigt. - Tack så jätte mycket!
Sen kom linus och emil. Fick vi någon syl i vädret. haha nee.
Fan vad ni tjötade grabbar.
Och JA linus du skall få en HEL sida snart. Snart.. När ja orkar.

Nu ropar mamma. skall ner och hjälpa henne.

Jag är sååååå glad. Wiihiii.

Drar du ner mig en gång till så måste ja antagligen skjuta dig!

PUSS ALLA SNYGGON !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback