Älska mig i nöd och lust ?!

Hohooojajaaa!

Solen är på sitt bästa humör lika så jag!

Så jaa gott folk, vad händer ? Det är ju änna TORSDAG !
Så ikväll blir de utgång. :D Skall bli jätte skoj.
Ser verkligen framimot de :D

Annas idag har ja varit på en arbets interjuv . Skoj Skoj.

Vet itne riktgit vad jag skall skriva. Men aa.

Vad som har hänt de senste. Hm. de orkar ja inte.

Snart tar iallafall Annie  o Lina studenten.
Annie kallade mig för BAJSCARRO igår. Buhäähäää..
Det kommer hon att få igen kan ja LOVA ! MOHAHAHAHAHAAA !

Okej nu börjar mitt cp - hur - skall -detta - humör - sluta , haha. Då kan allt hända.

Om jag och mia hade varit utomlands just nu så tror ja att ja hade tatt vatten flaskan,
(Som man alltid bär runt på utomlands).
och just denna stund så sover mia som GOAS på stranden.
Hon är 'även mycket bakis för att gör det ännu roligare. 
Japp, då hade fyllt den med iskallt vatten och hällt på henne så allt skulle bli blött.
ÄVEN HENNES TORRA BIKINI ! åh handuk såklart.

Hon skulle hata mig, så mia, Skulle du verkligen vilja åka utomlands med mig själv !?
Haha När mitt cp - humör kommer fram. ;D

Igår kollade vi på What happens in vegas, den var jätte bra och skojjig. En carro film :)
Innan var vi på Allum och shoppade lite med
2 linnen
1 klänning
1 shorts
1 student present
åh strump byxor med för dom människorna som mig som ej har detta jävla pigment. :D

Hohoojajaaaa.

Och nu då, ?

Och JA, jag saknar dig. Yes i do!
MEN tänk liiite bara, ett snäpp till.
Så kommer detta att lösa sig.
Det är jag helt övertygad om.

Om jag bara inte kan släppa dig,
varför kan du då bara släppa mig?

Livet är kort allting är hårt. Haha!

Ne men nu skall mamma bli mitt nästa offer.

Känner att detta var ett mycket onördigt inlägg. haha
Kul att läsa de. Njaa.

Puss på er alla snyggon där på andra sidan skärmen dårååå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback