Lloret de mar

.. Nu vill jag verkligen boka.
Måste ha nått att se framimot. 
Så brudar. vad säger ni ? 

Mitt jobb asså. Vad händer ? 
Jeje. I sommar finns det iallfall. 
Ett dumt alternativ till att gå ner till 2 ½ .. Men men.. Inte ja som bestämmer.

Över sommaren behöver ja inte orora mig för iallfall.
Ledig med mamsen ? Hade inte suttit fel. :)

Annas då ? - Jaao livet leeker.
Har varit på såntdär caroline-jätte-mycket-energi-cp-humör. haha .
Den du! den är inte att leka med. Haha !
Heelt CARZY lixom.

Jag köpten en SJUKT snygg/ascool jack/tröja. Älsakr den till tusen.
Bara inte tid att andvända den än. :)
Anders: Carro du slutar aldrig att förvåna mig. hhhaa ...
Sånt gillar jag! 

I love it - :D

Ne, nu skall ja ut och gå lite :)

Annas blir det utgång på FREDAG !

Puss på er skabbråttor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback