Fixar å Trixar :D

Ser ni något som inte är sig likt på bloggen ??
hihih

Annas så har det varit påsk nu,
Trevligt värre.
I fredags var jag ute med Sandra och hennes brudar :) Trevligt de.
Lördagen var jag över lycklig av att vara ledig.
Men ja vakande upp lite halv ledsen över att Caroline Carlsson inte hade nått planerat på Påskafton.
Tråk, Men så gick ja utanför min dörr för mamma kom och väckte mig.
Ivrig var hon nog lite.
För jag skulle följa en tråd ner till mitt påskägg.
Som ja och min lillebror har gjort i alla år.
haha.
När skall vi växaupp ?
Och hon hade gått omvägar och ända ner.. Burr.
Lite små irriterad.
Men mamma står och garvade när ja kom ner.
Och säger:
GLAD PÅSK gumman ! detta gör jag bara för att jävlas . haha.
(Hon trodde nog jag skulle vara mycket bakis :D )

Jaja. En lugn dag hemma.
Sen var det påsk lunch hemma
Sen bjuden på påsk middag hos Lindberg.
Kollade hockey
Mötta mammii o pappii, med dom upp till påsk brasan :)
Sen hem. Tog ut linserna.
Ringde Love :)
Åkte och hämtade han och hans mamma.
Körde dom hem och vi följde med in. Trevligt värre.
Systern ville ha en blid på mig. Haha. Det var lite lustigt och kul ! - Trevliga !

Sen hem . åh så var det läggadax.
Det blev allt en nykter och trevlig påskafton.

Söndagen var det lugna fisken och sen på middag till M&M.
Stannade länge :) Och det snöade .

Nu är det måndag och jag har tagit så lugnt jag bara kan!
Kollat på Footloose. Hihi tycker om den.
Sen har jag kollar på Walk the line.
- Så nu är jag kär i Johnny Cash!
Han har en väldigt gosig röst.
Och hon. Reese Witherspoon...
Henne älskar jag med. En sådan grymming skådis. Snygg är hon med. Avis ? - Ohja !




Ne nu skall ja gå och lägga mig ! - och varför är texten BLÅ ?
Puss alla skabbråttor !

Kommentarer
Postat av: Annie

vad fint de blev!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback