Midsommar .

Glad midsommar på er !
Hoppas att ni får en bra Midsommar, och att det OROLIGT braiga Sverige vädret kommer fram. 
 
Japp, jag skall ju då jobba. KUL !
Men jag skall göra det bästa av situationen :D

Sen får jag se vad som händer. Vart jag tar vägen ?!
Inte hem iallafall.
Och någon som ej vill sova hemma, den kan ju höra av sig till mig! :D
Haha... du vet tönt carro här då vaa .
Ush, hatar de verkligen. Varför är man sådan tönt .. haah..
Men sådan är jag :)

jejee,. Gjorde en krans till mamma igår.
Fin, skall göra en till mig med nu :)

Och min LILLEbror skall vara på Smögen bryggan idag.
Åh jag gillar nog inte de. Haha..
Du vet, mycket mycket fylla, jag tror att Philip skall typ ramla i eller något.

Men mycket folk, man är full som en kastrull, man vinglar till och så ramlar han i.
haha .. Nee det kommer nog bli jätte skoj.
Fast varför i helvete är jag orolig ?
Va han de över mig när ja var där ? haha.
Varför skall man vara den där överskyddande syster. Orkar inte riktigt de.
Men kan inte styra. haha ;D

Men det är nog för att jag älskar han så mycket.
Vad skulle jag göra utan min lillebror. ?
Vem skulle jag bråka med ? Vem skulle jag skylla på ?
Vem  skulle ja snacka vett med, och ändå bli irriterad på han för att han inte fattar och är en trottsig tonåring.??
Aa, jag kan inte annat än älska han. Även om ja ogillar han väldigt starkt ibland.
Vi är ju syskon. -Bästa

Min Lillebror
.

Neej nu ÅSKAR DE.
Jag är jätte rädd för åska...
Helvet.

Måste gå. hej

Kommentarer
Postat av: carrii

det där är allt en riktig MAN ;)

Postat av: Philly

Älskar dig syster <3:)

2008-06-29 @ 12:10:45
URL: http://philipcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback