Freebra

Nu har jag ju köpt denna FREEBRA. Åh jag bara älskar den.
Den är perfekt. Under klänningen och under linnen.
Hon på NK sa att man kan lägg in den under bikinin med.
Med det är inte riktigt min style :D
Men som sagt, jag älskar den.
Kommer att komma till mycket  använning nu i sommar vill jag lova! :)


Japp, och nu var mina lediga dagar snart slut.
Börjar jobba imon 6.45. Härligt!

Skall tillbringa min midsommar på Lillekärrs äldreboende avd. Sälö knapp :)
Skall bli himlans trevligt.
Jag har iallfall bestämmt att ja skall duka fint för gammlingarna,
undra om man kan fixa kransar till dom. Hade varit jätte kul att greja lite, åh ta kort!
Sjönga nubb visor och dricka snabbs i lagon mängd.
Jag kan nog får min midsommar till en bra ändå. (Försöker peppa mig själv :D )
Vet fler som jobbar. Vi tänker på varann ;)

Åh idag är det ju Sverige - Ryssland . Blir det Avenyn ?
Vi får se på detta. Vet inte ännu!

Mammi kommer hem snart.
Får se om hon ville hitta på något med mig.
Hon är ju som sagt hemma nu förtiden. Och det gillar jag!

Åh du vet inte vad du talar om!
Är det något dina fräldrar har sagt som du måste haka på eller ?
Hm, Löjligt. ta reda på saker innan du säger något!


Hon och pappa var på middag igår angående Abu Dabi.
Det händer mycket här nu vill jag lova.
Och jag tror att jag har bestämmt mig .
Jag skall ner till min pappa LÄNGE !

Folk säger att jag kommer tröttna, men när får jag denna chans igen?
Säg mig de tack!
- Åh Annie, du kommer väl med? Vi skall ju upptäcka världen!

Men aa, får se hur det ser ut nästa år.

På tal om upptäcka världen, det var något jag och Annie satt och drömde oss bort för ett tagsen.
Hon satt och kollade i en kartbok och kom på massa ställen hon vill till.
Och vi skulle till Thailand och luffa runt, och till massa andra ställen.
Asien överhuvettaget. Åh Jamaica.
Tänk, tänk om det kunde bli uppfyllt någon dag.
Inte inom det närmaste, de har jag inte pengar till. Men tänk.
Åh, just för tillfället vill jag så mer än gärna åka någon stanns.
Men typ om ett år ? 1 ½ år. Det hade faktiskt kunnat vara möjligt.
JAG VILL ! Jag har någon panik i kroppen om att jag måste upptäcka massa saker...
VAD SKALL JAG GÖRA !?
Okej, nu betämmer jag mig. JAG SKALL GÖRA DE.. Börjar spara idag.
För det är ju verkligen något jag vill. Japp, så nu vet ni!

Caroline skall fara runt i världen.
Nu skall jag jobba ihop massa pengar .
Goddie !

Haha glad jag blev...

Ne nu kom min älskade mamma!


Mannen i mitt liv - Älskar dig


Detta kallar jag syskonkärlek

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback