knullmaja !?

Det roligaste jag hört.

Det passa på dig perfekt. höhö!

Jeje, nu sitter jag hemma hos Karolina hon duschar.
Sen skal vi möta love så vi kan får lite alkoholic.
Hem, sen kommer sandra. Så skall jag få låna en klänning av henne.
Hon har jätte många, åh jätte fina.

Sen blir det nog MARSTRAND.
Caroline älskar verkligen de livet.

Och jaa sandra vi skall testa att gå in på såsen. haha

Men annas har det hänt mycket igen de sensate som jag ALLTID säger.
Festat massa, förra fredagen var det med Annie pannie. Hade verikligen AS kul!
Blåmärken på köpet. men de får man tåla. - Galet.
Lördagen blev de långedrag. Det var med kul!
med Mia och bästis!

Men sen söndagem bakis som få , gick ha på sex and the city. BÄSTA filmen.
Måste se den igen. Lätt.

Nu skall ja hjälpa Karolina med kläningen.
Hon kommr vara super snygg, inga leggings och ingen BH !

Nu skall ja kila.
PUSS hjärtegull !






Sen är jag faktiskt tjunitton och en halv. Den du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback