Släppa va ordet.

Japp nu har vi släppt det. Det är bara till att gå vidare. Och JA, det har jag verkligen gjort. Haha !
Vem älskar inte livet ? Weei . Caroline på banan igen.

Ingen skall få dra ner mig igen . Inte en chans.

Shhiihiii!

Aa men det är ju ändå hänt lite nu det sista.
Nyår exempel. En mycket bra nyår.
Började med att jag och lillebror hade middag med våra vänner.
Kunde inte blitt bättre. Längesen man garvade så mycket. - Och ja behövde garv.
Helt strålande. God mat med. Och SingStar. Goddiigodd.
Sen vid tio halv elva så drog jag och tjejerna till kusin fredrik och firade in det nya året.
Mycket bra där med.

Sen så ville tjejerna tillbaka till kärra till små kidsen. haha.
vissa kanske hade lite mer probelm än andra att ta sig därifrån . haha .
Kul tycker jag att det var iallfall.
"cacca, hämta madde nu, " - Aa visst. :)
stäng dörren , stäng dörren. Hahaha. Förlåt , men ja hade as kul. hahah .

en mycket lyckad nyår iallfall ;) Tack skall ni ha för detta små pojkar och min älsklings flickor. Det är ni som lyser upp min vardag!

Sen dagen efter så jobbade jag . haha. Segt som fan. bakis var ordet ;)

Annas har jag jobbat heela veckan  . Och myst.
Väldigt trevligt. Igår vad jag madde och mange i kungälv och kollade på en fotbolls cup.
Trevligt värre. Sen drog vi till kusin fredrik och kollade på han stand-up komikern. haha. Mys där med.
Sen så var vi hemma vid fyra. Och sov till fyra idag ;) Goddii.

Och nu sitter jag här och aa. Väntar på nått skoj. :)

Utgång idag. ? haha . .

    
              


Nu skall ja åka på en tur .

Jag verkligen ÄLSKAR ER !

Caroline ♥ Alla sina vänner. Och ni alla vet vilka ni är.

- A , Ringer dig imon. - Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback