Sjuk ?

Fan, då är man typ sjuk igen. Seeegt.  Jag orkar inte riktigt att vara sjuk !
För jag måste gå en stund till jobbet för dom har jätt mig helt åt helvet fel lön ! Jag blir så sur.
Det står att jag har sjuk 1-2 dec och de var ja inte gör på söndagen där den 2 dec var jag på kalas :D
Sen att ja var hemma 4-9 dec
och det var ja inte heller för den perioden kommer jag ihåg, Jag kommer lätt ihåg,
 4 dec var ja säkert med jesper, inte var ja sjuk då, sen mellan där så var idol-finalen inte var ja sjuk där heller. och den helgen där så jobbade jag. men det står att jag är frånvaro. Jag blir väldigt arg. för det är inte första gången. En gång så fick jag inget OB . Och som ni vet är USK löner ej så välbetald så OB tillägg gör lixom hela grejen. 
Så aa. ja skall till jobbet sen och klaga lite :)
 
Men helgen har varit bra, Även fast ja jobbat hela :) 
Fredagen då var det nog bara mys, käkade got med familjen :) Och träffade en vän :) 
Lördagen så jobbade ja ju såklart :) Sen hem och fixa lite. Skulle vila, men så vaknar jag av att min flickor står utanför min dörr. Vågade ni inte gå in ? Jaja. Nyvaken fick ja gå in och duscha. Började fixa mig för en Underbar utekväll. Vi började rätt tidigt :) Jag och mia kom på att dt var bra - Slippa stressen. Kanske blev ett liiitet glas för mycket. Men inte så märkbart ;) Sen väl ute så var det väldigt kul . Dansade massvis. 
Lite ledsamt ett tag där. men BABE VI FINNS JU HÄR !  - Och sen forstatte dansen .
En mycket trevlig kväll. 
Sen väl hemma, eftersom jag är så JÄVLA rolig av mig skulle jag låssas sova lite, Men råkade däcka :D haha-. Sorry ! haha. lite kul ändå . .... 7.31 en mycket bra tid  på morgonen ;) 

Sen så sov ja länge och så kom karolina med en goood frulle ;) Och chips Grym bakis mat :) 
sen belv det vidare för mig till jobbet och dom andra drog til IKEA ! Sen så kom dom och hälsade på mig på jobbet. 
Och jag är snäll mot dom gamla . : Som man vill att dom skall ta hand om sina fräldara när dom åker in .  :D

Japp, sen så var det många som ville hämta mig efterjobbet denna gång med. haha. Vissa är liiite tröga :)
Hem till mig och kolla på en dårlig film. och myste lite. Haha. Va det stelt där borta i soffan eller ?
Sötnooosar. - ÄLSKAR ER !

A B C D E * G H I J K L * N O P Q R S T U Y * * X Y Z Å Ä Ö - haha !       

Jeje. men nu skall ja väl gå upp. Måste äta nått..

Puss på er alla babes !
Storasyster - Lillebror ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo vi vågade gå in, men det var onödigt och väcka dig tyckte vi ju (:
Tack för en trevlig kväll!
Älskar dig.
Puss (L)

2008-01-28 @ 18:47:25
Postat av: Karolina

glömde ju skriva att det var jag som kommenterat :P

Postat av: Annie

Heej!
Ja vad braaa. bara att jag inte kan boka förrän jag vet med jobb å sådant... :/ men men. du kan väl ringa mig sen gullet! ;-)

2008-02-14 @ 11:06:07
URL: http://anniea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback