Helgen..

Så nu var helgen typ slut. Och imon börjar man jobba igen efter 4 dagars ledighet. Men ja jobbar bara 2 dagar nu sen är jag ledig i 3. Skall inte klaga.
Ifredags vad hände då ?
Inte så mycket var i stan , hittade inget . Inte likt mig. Men aa. tråkigt så vi åkte hem , fixade lite blev helt plötsligt as strassad för vi skulle göra taco och ja skulle åka och handa innan Madeleine kom, och det hann jag . Sen skulle vi hinna laga maten innan Let´s dance började och det hann vi inte. ;) hehe. Men vi åt till det ialflall. Jätte mysigt.
Sen körde madeleine hem fredrik så var vi bara kvar. Just det, lärde min kusin dansa med. Så nu har det i sig. Bara öva lite på höfterna ;)
Sen på lördagen då fick jag gå upp tidigt, jätte trött sov inte så mycket för någon :) hade hostat rätt mycket. :)
Mamma hämtade mig och hem till oss så kom familjen Andersson hit, Fräldrarna åkte till Johannesson och vi stannade kvar här och kollade massa resor och jobb utomlands. Vem vill jobba i sverige i sommar ? Hm, Inte vi !
Jorden runt, luffa i Thailand, åka på safari  i afrika. Aa massa. - Abu dabi? 
Lloret de mar ? Ooojaa !
 
Jag och Annie blev sugna på Thai-mat så det blev till att hitta. Efter lite meck så hittade vi de ;) Jätte gott.
Så kom Madeleine så fixade jag hennes naglar , efter som dom nu är i Teneriffa. Åh jag ville ju med. men vi tar det sen till sommaren.. Tjaaajor. Så kom Sara o mia o Karolina med. Trevligt.
Philip hade pokerkväll. haha. Vågar du inte gå ner eller ? - Sööt !

Det blev bil tur till donken. Godddiie. Sen till Vilse :) Och sen till backaplan. och sen hem..

POLISHÖGSKOLAN ?

Och idag söndag då . fick sätta klockan . Var jätte trött. Min kära kusin fredrik kom och hämtadde oss släppte mig och min flickkusin i stan mötte upp min lilla kusin pernilla och vi gick och fick jätte god massage. Kunde dagen starta bättre ? Hm, Nej ! Tack för de !

Snart skall ja blir bruuuun. Hoppas. haha. Sen skall jag åka till Heid hallen tror jag och kolla på lite handboll. Trevligt.

Nu har jag lite brottom med. Puss på er alla sötnosar.


Fan, Du vet om att jag tänker på dig, saknar dig !
Jag kan inte riktgit få bort dig ur mina tankar  !
// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback