Ensam !

Jahaa, då sitter jag här ensam i en lägenhet.
Helt tyst kunde inte riktgit somna om i morses. Låg och lyssnade på alla knasiga ljud.
Skrämde upp mig själv som jag alltid gör. Försökte intala mig själv att ja inbildar mig.
Så jag satte på tv.n då blev det lite bättre. Och jag somande om en stund,
Jag har ju som tidigare trott att det spökar här. haha för att telefonen ringde massa signaler en natt och sen var det ingen där, och samma idag men då såg jag faktiskt att det bara var ett alarm.
Men två gånger i morses hände detta. Sen till det läbbigaste.
Jag vaknade av att tv stängdes av. men ja hade kontrollen i sänge så jag tänkte att ja hade väl lagt mig på den, Men så ser jag att tv är HELT avstängd.
Jävlar då började mitt hjärta att slå. Sånt ser man ju jämt i filmer, att tv bara stängs av eller sätts på. Läbbigt.
Men sen fick jag information om att dom skulle fixa med elen idag.
Och så såga ja att väckar klockan hade nollställt sig med.

Tur att jag inte såg väckar klockan först för då hade jag nog börjat gråta. haha . efter filmen 1408 där är han ju i ett rum där väckarklockan tickar neråt. haha.

Störd är jag ! haha

Nog om de.

Kollade på I huvudet på Gynning i går.
Jag älskar ju att kolla på sånna program, kan inte hjälpa de.
Men igår störde jag mig faktiskt.
Barn - Status ? ! jaja okej. men hur hon betedde sig , som att det skulle vara det värsta.
och han Alexander. skjut mig typ. jisses. han är en person jag nog inte klara av,

Men men, skit i de. Jag kommer ändå kolla på I huvudet på Gynning. haha.
Hoppas bara att som nästkommande programmen är lite bättre.

Idag skall jag laga mat. ?
Skall jag in till stan . ?
Jag har en röst i mig, Caroline du måste in och handla nått, men jag kan inte komma på vad jag behöver.
Jag skall spara pengarna, Till några goa resor. Men jag vill ändå köpa kläder. Hittade en jätte fin väska, kostade lite för mycket......men..... sen när jag blir gammal och har familj, vem vet, då kanske jag aldrig kan unna mig nått :) kanske bäst att passa på.

Ibland skulle jag vilja veta hur min framtid kommer att se ut.
Inte ofta men ibland.
Så man kan hoppa över alla jobbigt sne steg man gör i sitt liv,
Vissa sne steg hör ju till, ett liv kan ju inte vara perfekt. Men bara dom där extra jobbig sne stegen,
och vet vilket beslut man skall ta, när det är som jobbigast.
Ja, ibland vill jag verkligen veta. Lite iallfall.
Skulle inte du vilja de ?

Vad jag hoppar, haha skriver massa olika grejer.
Men det är sånt som kommer upp i huvudet på i mig..

Sandra kommer hem om typ 3 månader. Alltså har halva tiden nu gått, skönt, snart är du hemma igen:)
Saknar dig otroligt mycket!

Ne, men om jag kanske skall gå och göra lite mat. Och sen bestämma mig om jag skall in till stan eller inte :)
Får ringa min lillebror.

PUSS PÅ ER !

Varför skall det vara så jobbigt att får bort dig ur mina tankar ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback