Caroline jag skulle få ner dig på en miss!

 - Aa va faaan !

Haha.

Leker livet eller ? Hur mår ni ?

Nu snöööar det ut. det är mysigt, ända tills det blir slask då,
Men det är halt att köra bil. Jag och madde fick värsta sladden igår. Hoohoo lite läskigt. Tur att ingen bil va bakom.
Men vi kan ju våran sak och klarade det galant.
Även denna kväll tillbringades med sötnosar hos min kusin, Fan va stökigt han har . HHAH ! Men med mig där blir det fint. Men nu hade han iförsigt städat lite. Men vi kollade på danstävling. Och jag och madde har planer. Ooojaa. Fan va snygga ni kommer BLI ! Helt sjukt... Haha.

Caroline ligger det någon där,?
-Jaa, så tyst nu, Säg inte nått till madde.
Men fan, han fattar la att han inte kan ha en tjej här NU?
-tyst bara så går vi nu. viska så du inte väcker henne
oh det rör sig.


Haha fan va kul det var. Pucko ;)

Jeje. Orka skirva , kom på att ja inte orkar igentligen. Men aa.
Nu skall jag snart träffa min flick-kusiner vi skall på Footloos och på resturang. Måste fixa mig nu.
Vad skall ja ha på mig ? - Alltid samma fråga. haha.

Wiiiohooo. Äslakr er.

Sover du med mig inatt ?

Kommentarer
Postat av: mange

hahah klart jag gör det .. du e rolig du
puss puss

2008-01-06 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback