01:30

japp, det är vad klockan är nu.
Kom nyss hem från tjörn !
Det var riktigt roligt , ångrar inte en sekund att jag åkte dit , fast att jag börjar kl 7 :)
Det var mys hos Annie först med vin o kex. Goddiee, men ja som skulle köra fick dricka saft. Och det gjorde jag med. Drack nästan en hel kanna. Hahaa. Sen så råkade vi käka upp osten och vindruvorna tills alla hade kommit så vi fick åka och köpa nytt. Haha. :D

Sen var det vin-ost-kex mys. Alltid trevligt.
Sen så åkte vil till Niklas. :D Lite party änna, det var trevligt med.
Och SEN, åkte jag hem, och släppte av Isabelle och Hedvig och Julia. - Hoppas ni hade det trevligt !

Och nu sitter jag här, skall egentligen sova men ja kan inte. haha

SAKNAR MIN FLICKOR SOM ÄR I SPANIEN !
men imon kommer dom hem. - Läängtar :D

Åh är du med förlovad, ? Är du de med henne eller ?? - Haha, den hade jag änna glömt av lite.Hör att den meningen går runt ;) haha . Skoooj skooj ! - Tack får ikväll flickor.

Ne nu måste jag sova. Skall ju upp tidigt imon.

Sov sött alla snuttisar ;D

PUSS !

Kommentarer
Postat av: Annie

hihi. Det var kul att du kom!!!

2008-01-21 @ 08:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback