snabbt 8/12 - 2008

nu skall ja dra denna dagen mycket snabbt.
Bror min skall ha datan.

Men vi sov ut idag.. GÖTT.
Käkade frukost vid ett. :)
Men vi är ju i dubai nu. Stor stan.
Så ja tänkte eftersom det typ är 30 grader idag så kör ja på shortsen..
Jajamen. Sagt och gjort.
Vi åkte runt lite med bilen och kom bort till gamla dubai.
Där kom vi på en marknad. Men väldigt väldigt många män av detta folk slag.
Dom glodde, och glodde och glodde så ja nästa håll handen framför ögonen ifall dom sklulle trilla ur..
Innan har ja inte brytt mig, tänke herre gud om dom vill glo på ett par belka orakade ben så visst.
Ja skiter i vilket. Men inte idag, idag var det vekrligen obehagligt ..
Pappa reagerade väldigt starkt fakrist.
Så vi gick och köpte en lång kjol.. haha...Snyggt.
Och tog på mih min svarta lång armade tröja. KUL... 30 grader. härligt...
Men mne, vi åkte sen till emerat mall igen för ja och bror min skulle åka skidor.
As kul. haha. I ett köp centrum.
Sen efter de så fick ja dom finaste skorna ja skådat och även en as tuff jacka.
Helt nöjd är jag nu...

Men aa, det var lite om min äckligt sen till väldigt bra dag.

Måste sluta nu...
SOV GOTT !!
PUSS..


Hur mår ni föresten ?

Kommentarer
Postat av: Pillan

Va roligt att läsa om eran resa, och att allt är bra med er =). Hoppas vi får åka ner allesammans nästa jul =). Hälsa alla pusspuss

2008-12-11 @ 09:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback