Ruwais

Nu är vi ju hos pappa folket.

Och jag sitter hos spångberg och checkar internet lite :)

Känner att ni där hemma är bakis idag ??
Längtade hem igår när ja fick ett sms,
Skall du ut idag?
haha....
Men näste fredag, då jävlar...


Pratade med karolina förra veckan .
SKÖNT...
Så gött att höra rösten bara. Skratta åt andra puckon i världen..
Lina har ja ju med snackat med . . Galen kvinna, Hon jobbar gärnet.
Skönt att höra.
Och karolina jobbar ju med, bra för våran delad ekonomi. Har varit lite jobbigt att bara leva på min 75 tjänst ;)
Pengarna rullar in som dom ska, det går bra nu... Eller Karolina? ;)))

Jag längtar lite hm, det gör jag .
men ändå. Igår när ja låg på magen på sol stolen, kollade upp, så kristall klart blått vatten, stekte på min rygg..
Då kände ja att , aa jag kan nog leva detta liv rätt bra här nere. Då längtar jag inte hem till dårligt vädret.

Saknar er.
Åh mia, den aken hade jag glömt. Men kom på det nu när du sa om den :)
Och göra bra om smsen kan funka...

Men ja orkar inte skriva nu om vad som händer. hgahahah

Ja skall kila nu...

MADDE - GO GIRL !

Aa jag saknar er...


Snart fylle alle balle systembolag. Välkommen snart i gänget. haha. OFFER !! ;)))

Nä jag är på cp humör. Skall nog slå min bror lite...

Idag är det söndag hos er. Men måndag hätr. pappa började jobba idag...


HEJDÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback