Gott slut!

Näst sista dagen på året!

Ser att jag inte har skrivit sen jag kom hem från pappsen min!
Jo, snabbt på julafton bara.
Men nu skall ja skriva ett lååångt inlägg.
Så hämta kaffet eller ditt te nu. Haha..
För det ja kommer skriva, det kommer ju vara SÅ intressant... Eller inte.. ;)

Men men,
19 december klockan 12.05 skulle ja tro landar vi i sveadala. Gött.
Jag hade faktiskt längtat hem rätt mycket det sista dagarn.
Sen var redan väldigt lång och seg. Att vänta i Amserdam i 4 h var inte okej...
Men självaster resan var helt underbar. Något jag kommer att minnas mycket länge.
Vi hann med så satans mycket
- Bo på ett grymt fint hotell
- Gå på dom stora mall:en i Abu Dhabi.
- Vara med om deras nationaldag. As coolt.
- Åka till pappas lägenhet i Ruwais - Fanns inte allt för mycket att göra. :)
- Åka till Danutte för sol och bad
- Åka till gömda stranden i öknen
- åka ut i öknen
- Åka till Saudiarabiens gräns
- Åka till Dubai
- Åka skidor i dubai
- Åka till Atlantic - Även käka där. Underbart gott
- Vara ute på Palm öarna
- Se dom sjukt stora hotellen, som man bara har hört talas om.
- Bli ut stirrad när vi var i "gamla" Dubai.
- Aa, vi var i "gamla" Dubai
- Var på guidad tur i Grand moskee. -Helt sjukt fint.

Och massa mera. Shoppade som en dåre. Me like ;)
Kollade på massa film, var barnvakter, busade, hade glöggafton, lucia fika.
Aa massa. Helt oförglömligt iallfall....

Men dagen då jag åkte hem.. Stressig dag.
Trodde ja kunde få sova, (Hade bara sovit i 4 timmar) Men då hade jag ändå sovit mest av alla! :)
Mormor, morfar, farmor och farfar kom och mötte upp oss. Mycket trevligt.
Hem och käkade, åkte och handla alkohol inför Alle´s 20 ÅRS-FIRANDE :) Så kom Mia och Karolina. Skönt att se dom igen kan ja lova. Vi tjötade massa, eller ja tjötade säkert. haha...
Sen till Alle för att käka och förfesta.
Sen in till Stan och Park Lane :)
En mycket lyckad kväll..
Pappa fick hämta mig på det ställe ja befann mig på ;) - tacka för natten ;)
Hem göra sig till människa igen, bakis och skakis. haha.
In tilll stora staden för att inhandla julklappar med Lina Svahn. :)
Så skönt att även träffa denna underbara tös.
Gick i stan... Sen hem. Och som alltid så fick vi stressa. haha.
Lite oplanerat om hur kvällen skulle bli, men lina var på party humör.
Jag hängde på fast jag fick vara nykter denna kväll och var chaffis :)
Jag var så trött efter att bara ha sovit några få timmar på två dygn så om ja skulle druckit alkohol hade ja somnat väldigt snabbt.. :)
Så Vi hämtade Mia, åkte och hämtar Sofia, Hem till Vikort och träffade även calle och Alexander där.
Mycket trevligt. Stannade en timma för sen vidare till JOhanneberg. Hem till mias kilkompis andreas.
Dom förfestade lite grann och satt och tjöta. Trevligt. Andra var mera trevliga, andra var mindre trevliga..
Nya ordet, som kommer från den lilla pojken Love, BITTERFITTA ! Japp, nya ordet nu.
Gillar inte att säga fitta sådär bara. Men aa, i det ordet är det okej :) haha...
Men men sen körde ja in til heden för att pakera. Sen drog vi alla in till Valand.
Mycket trevligt. Dansade en massa med Mia och Lina.
Skulle åka hem och åäta, jag var så trött så jag nästan började gråta.........................
Två unga damer gjorde det inte lättare för mig.
Var snäl och följde med och åt. Inte hungrig ängre. Ville bara hem.
Efter att ha frågat Lina 1000 gånger om vart hon skulle sova så fick ja det ur den andra människan.
Tur att någon mannlig sak kunde berätta för mig... Gött då kunde ja åka hem.
Jag var så trött så jag blev ledsen och ja tycket jätte synd om mig själv.
Jag var nog ensamast i världen.. MEN, så fick ja  ett sms :) Så hem och kissa in till stan för att köra hem en vän och där stannade jag över natten.. Tackar igen.. :)
Upp tidigt... .ush.. Hämta dom två nötterna lämna av ena nöten för att ta med mig den andra hem.
Vi duschade och sen åket vi hem till LIna för att julbaka. Jätte mysigt.
men vi tog kanske lite för många pauser. Vi var rätt så trötta ;)) Men vem klagar, efter att vi fått en go natt :)

Sen hem, somande väsligt gott.
Upp jobba.. Jobbade i tre dagar gick bra. Men jag blev sjukt. Julafton jobbade jag med två vikarier.
Ush dom var jätte bra på alla tänkbara sätt. Men ush på mig, mådde verkligen inte bra.
Men juafton spenderades uppe hos mormor o morfar med moster och kusiner. Jätte trevigt.
Mycket skratt :)

Judagen, sova uuuut.
Pappa sida kom för att fira julen.
Sen vid åtta kom Lina.
Jag lina och phiip gjorde oss iordning för en fest natt.
Åkte till Karolina för att förfesta och träffa flickorna  Mycket trevligt.
Ut till stan. ite hav missyckat sådär. Spenaderade juldagen på bryggeriet.
Men det var kul att dansa och träffa tjejjorna och min bästis anders august. :)
Sen var det lite halvsegt på fredagen.
Men jag och lina började förfesta igen och det bev trägårn denna kväll,.
Med lillebror och min kusin och hans vän..
En vädigt kul och lyckad kväll :) Tack !

Sen var det verkigen bakis på ördagen...
En soft dag med film på kvällen..
Lina blir sjukt och hennes mamma fick hämta henne på söndagen för att krya på sig till nyårsafton som är imon :)
Och hon har lyckats :) Nu hoppas vi med på att Madde kan iallfall krya på sig soppas att hon orkar vara med en stund.
Hoppas hoppas..
Så efter helgen nu har jag jobbat i två dagar. Gick av idag.
Jävlar var mycket folk det var på systemet idag. Helt sinnes.

Men aa, nu har jag väl skrivit av mig en del...
NI som vill veta vad ja gjort det senaste :)
Har även softat med Alexandra. P ... Naasj :)))

Nästa år blir det att fira Nyår i Dubai på Atlantis .. LÄTT !

ne nu skall ja fixa naglarna och ögonbryrnen för imon.

Nu får ha det super gott folk :)
Och Gott nytt år på er :)
Jag tackar för 2008, tycker det har varit ett väldigt bra år.
Får se om ja orkar göra en års resume ? Heter det så?? :D
Men PUSS på er.






 









 



 




Hinner inte. mera bilder kommer. Skulle skriva under bilderna me. men får göra det sen...
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback