Abu dhabi med familjen.

Nu är vi äntligen framme hos pappi.
Jag verkligen älskar att vara här.
Underbart. Vilken uppmärksamhet. haha..
Ne jag skojade bara.
Men folket tittar lite extra både killar och tjejer.
Kul..
Och även jag tittar. Pinsamt.
Men men.. Är inte van med denna klädsen här nere. hehe..

Men aa, vad skall ja börja. ?
Resan gick bra ner hit.
Min flygbiljett trodde ja kostade 9000, men icke.. Lägg på några tusen till så kommer ni upp till flygbiljetten.
Men det förstog ja ju på planet. Vilken servise..
Mat två gånger, dom kom ut med dricka väldigt ofta.
FICK hörlurar som man annars får köpa. haha.. töntig jag är nu ;)
Har inte jag varit med om innan iallfall. (Ta inte detta som skryt. absolut inte. Jag är bara inte van med detta.)
Just de, dom första 40 minuterna så var den en unge som skrek. Och så menar jag verkligen SKREK.
Väldigt äckligt och jobbigt skrik. Fick panik på henne. men sen somnade hon nog av utmattning.
Jeje. Väl framme, träffade vi pappiii. Tårarna kom . hihi.
Vi var försenade. och han med trodde han. ..
haha så han hade åkt på röd ljus och bara parkerat utanför så han fick en p.böte. haha..
Kul. Sen fram till hotellet. Rotana Beach heter de.
Även här vilken service. Aldrig varit på något lyxigare.
pappa köre fram till entren, - öh vad gör du skall vi bara gå ? frågade ja.
Jaao, då lämnade han bara nyklarna så körde dom och pakera. Även när vi skall ha bilen så hämtar dom den.
Gulligt. Sen är det städ... TRE gånger om dagen ? hallåå ?? chilla lite ..
Men jag o min bror som delar rum kanske behöver de. haha.. Rätt bra på att skitna ner ;)
Och en frukos buffé för oss fyra kostade 1000 svenska ??
Vågar inte ens skriva vad tre nätter och frukost kostar här.. Tappade hakan..
Mera än vad min thailands resa kostar som är på två veckor...Sinnes..
 Men men... skall de va så skall de va.
Har fått testa på lyx iallfall. Första och sista gången i mitt liv.
Någon gång måste man ju får testa.  :)
Ni skall få se bilder sen. Jätte fint här på hotellet.

Sen är det lite kul här nu. För det är Abu Dhabi´s national dag.
För 37:de året irad. Så det är mega fest är i två dagar firar dom de.
Igår kollade vi på fyverkeri. Siffrona 37 står överallt.
Alla det super fina bilar hade dom målat och satt på ballonger..
Klistrat på bilder på sheken (inte en aning hur det stavas).. Sjukt.
Men det var kul att se. Deras hoppy här är att varava med bilar till max.
Jätte kul. Men ja tycker det var läskigt. låter så jävligt och smäller.
men men..
Sen har var varit i olika köp centrum.
Här är dom mega stora. Ena vi var idag finns de ett tivoli mitt i.
Hockyerink, skidbacke.
Någon dag skall vi även åka till en Moskee (vet inte heller hur det stavas) och kolla.
Skall faktiskt bli intressant. Sen på söndag åker vi till Dubai i två nätter.
Sen tillbaka till pappa i Ruwais och sen dom två sista två dagarna åker vi tillbaka till Abu Dhabi.

sen får vi se vad vi mera skall hitta på .
Konstig väder är de. Varmt men monlig. ? hm. Får se ifall de bli någon färg :)

Sen är det ju fint här . Om man bortser från allt dom bygger.
Dom bygger verkligen överallt.

Till er som ja sagt att ja skall köra bil här. haha..
NEJ, trafiken här är helt SJUK.
Dom kör som dom vill. tar inte hänsyn till någon.
Så ne, blir nog inget bilkörande för caroline.

Men nu vet jag inte vad jag skall skriva mera.
Vi har det super. Trivs som fisken i vatten.

Jag är så glad övet min shopping med.
Hittade Forever 21 här.
Tro ni jag hoppade av glädje. Hittade 3 klänningar och en väska.
skulle kunna köpa massa mera. Billigt med. älskar.
Den skulle vi haft i sveariket.
Nu är det ett par skor jag skall hitta med.
sen har vi nog alle´s 20-års firande outfi, juldagen och nyår. hihi..
Me like me like. 

Men aa. nu skall ja nog in till mamma o pappa. 
Philip är nog där med. 

Kommer nog in ner ikväll. 
Men får se, vi ligger tre timmar före här. 
Hoppas ni är in på msn sen så jag får prata lite med er  snyggingar :) 

Och vill säga igen, för jag kan tänka mig att det kan missuppfattas att det är skryt om hur dyrt och bla bla bla.
men nej, snälla ta det inte så. Jag är verkligen inte van med denna uppassning man får här.
Därför valde jag att skriva här, inget skryt. 
För detta är nu, Inget mera. haha..  


Ha det underbart alla.
PUSSAR så ses vi om två veckor.
pusspusspusspuss..

Kommentarer
Postat av: Carro

Fy fasiken va HÄFTIGT!! Vilken upplevelse ni får vara med om ojojoj!! Massa kramar till er alla,ser framemot att höra mera :D Massa Pussar och Kramar!!!!

2008-12-04 @ 12:17:03
Postat av: Jessica

Fråga mig inte varför jag skrev Carro, men förmodligen för att jag sitter och tänker på er :) Hahaha!! Men det är din storkusselin som skriver iaf. Puss o kram!!

2008-12-04 @ 12:18:34
Postat av: Alexandra

ååh, I miss you. Och jag är ssååååååååååå AVUNDSJUK, forever21!!!!!!! Luktar det Alle´s 20 års present här eller???? :D:D hahahah

Syns den 19 PUSSSS

Postat av: Alexandra

Måste erkänna att jag inte hittar något speciellt på hemsidan, men är de bara de som finns på hemsidan som finns där? Fan vad avundsjuk jag är.

Kom hem nuuuuu. Vi ses snart.

Puss

2008-12-07 @ 19:58:15
URL: http://alexandradenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback