Världens bästa mamma och pappa


Världens bästa mamma och pappa


Japp, det har jag. verkligen dom bästa!
Mamma och Pappa fixade en överrsaknings fest åt mig på min födelsedag.
Jag jar verkligen inte fattar något. Jag hade lite känningar på att det skulle vara på fredag, men ändå inte.
Bäst är ni!

Måste berätta lite snabbt :)
Vaknar då såklart av att mamam och pappa kommer in och sjönger.
Pappa skall uppna champngeflasken och korken flyger upp i taket och de blir hål . haha
Vi käkar frukost och chillar lite.
Sen åker ja till min kusins jobb, åker till systemet och hem till henne.
Då börjar vi fira med champang igen och grekis sallad.
Och fixar oss, ja skall ju ut till stan och träffa mamma och pappa.
åh jessica skall till stan och träffa en vän.
Min moster som skall också till en vän kör oss in till stan. samt med min lilla kusin som med skall släppas i stan för en runda på liseberg. Fine tänkte ja inger mer med de. Dom hade lite konstiga frågor i bilen som tex, "måste man dra ut nyklen för att det skall sluta pipa?" hm? aja okej.
Då ringer jessica och då blev de ändrade planer och vi skulle gå ner för att ta en taxi till ett annat ställe.
DÅ sätter kusinen på mig en bindel så ja inte ser något. WHHAT ? haah. Hon säger att folker peka och skrattar åt mig. haha. jag garvade md. Väl inne i "taxin" då.. aa ja orkar inte brätta de. men så mycket har ja inte skratta på år och dar kan ja säga. haha. en KIA-taxi.
 Så kommer jag fram dit jag skulle, och går upp för en trappa då hör jag min farmor,
då tänker ja, okej idag släkten och imon vännerna. (för min fest skulle egentiligen vara dagen efter min födelsedag)
Tar bort biden och ser hela min släkt. SEN, sen vänder jag mig bort och SHIT alla mina vänner var där med. Weeiii .
Blev så satans glad får jag säga.

Sen var det kalas för hela slanten. Och utgång efter.
Synd att inte alla kunde/vill hängda med, blev ledsen...men men..
 men jag hade Sjukt kul ändå.

Vilken födelsedag måste jag säga.

Saknade min lillebror väldigt mycket bara.
Men han ringde. blev mega glad då.



ÄLSKAR DIG !


Sen på lördagen var det upp ganska tidigt, åkte hämta Sofia och Mia,
fixade oss alle kom och vi tog med oss massa mat och åkte upp till Stenungsund.
För festade med killarna och käkade. Gottit. sen kom karolina körde hon oss alla till Burra.
Så festade vi där. Sen upp till baden så kom vi inte in. Vidare till donken, sen ett nattdopp för killarna.
Jag belv iskall och vågade inte. haha. Hem och soooov. Sjukt skönt :)

Och nu sitter jag här hemma efter 4 dagas festande är jag lite sliten.
Blir en go film idag. Naajs!

Puss och kram!
Ta vara på de ni har!

"Det är över nu,
Men jag kommer ihåg alla dagar med dig
Dom är över nu
" - Det finns en gräns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback