Mamma Mia!

Jaao, den kanske vi skall kolla på idag!
Många säger att den är bra, så det är bara upp till bevis!

Idag är jag ledig, väldigt skönt kan jag säga.
Det regnar väldigt mycket med.
Men det är bara skön för då får man ingen press på sig att ge sig ut i det fina vädret :D
Så idag har jag gått upp tiv kvart över sex, öppnade dörren, låste dörren och gick och la mig till kl 12.
Skönt. Sen pratade jag i frela timmar i telefon! - Härligt!
Jag är grymt bra på att prata i telefonen! ;)
Sen blev det frukost kl 3 och nu middag. haha!
Det kallar jag en slapp och härlig dag.
Tar allt i min egna takt!
Kanske skall rensa lite med!

Men jag har faktiskt ingen ork att skriva blogg.
Jag är ingen blogg brud tror ja!
Jag gillar bara att läsa!
Men min data har flippa ur!
Jeje !

Chaochaobyebye!

Meenh är du sur på mig eller ???
- haha, så underbart söt! Minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback