Idag är det min dag :)

Wohoo, idag fyller jag systembolag.
Herregud vad äldre jag blev bara sådär.

ÄLSKAR DE !

Hade en sjukt underbar kväll/natt då tolvslaget slog och jag blev 20 :)
Fick en tårata med 20 ljus. Och sen tog vi ett nattdopp.
Ni är underbara.♥

Och så kom karolina och emma och badade med oss.
Blev så glad. men vem tog min kabrat som sattes i kalles hår ?
Åh tack för brickan, men vem tog den då?
Gud vad dum jag är som slarvar bort min presenter. Typiskt  mig:)

men en mycket bra början på mitt 20 års firande.

JAG ÄLSKAR ER !

Mia har iför sig firat mig hela veckan.
typ såhär har det sätt ut, - vi badar:
Caroline: Åh idag känner jag inte för att blöta ner håret.
Mia: GRAAAAATTIIIIS I FÖRSKOTT CACCA ! - dränker mig-
Caroline - försöker hålla imot - : neeeeeeeej,
Caroline - kommer upp- : fan oxå.
Mia: hahaha...

Japp så har det sätt ut. Kanske inte så kul nu när ni andra läser.
Men det har de varit. Sjuktkul !
De goa är att jag kommer göra 1000 gånger värre på henne.

Japp, annars var vi ju på Haddoks i onsdags.
Jätte skoj, så mysigt att bara sitta där .
Trångt som fan bara när MR . B.Rosenström började spela.

jeje. även där en underbar kväll med nattdopp :)

Nu orkar ja inte skriva mer. skall vila lite sen till kusin.
Sen vettifan vad ja skall göra :)
PUSSSAR ALLA !

HIPP HIPP HURRA !


Har jag sagt att jag verkligen älskar er ?
Jag älskar mina närmaste så otroligt mycket!
Kan inte förklara i ord.
jag bara njuter av att se er. Skall bli så kul på lördag då ja kommer ha er samlade hos mig.
JAG ÄLSKAR ER !
Vi skall ta hand om oss. Livet är förkort för att tjabba..
Tänk vi är nu redan 18-19-20 å uppåt. Livet går sjutfort.


Caroline hjärtar alla er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback