haha..

just nu är jag på ett SJUKT cp humör.
Jag känner mig typ jävlig idag. haha.
Det är nu jag skulle kunna putta i turken på hotellet i poolen lixom-
Sån är jag idag.
Men jag känner även att när man läser andras blogga så skulle jag vilja skiriva ett SJUKT långt blogg inlägg
om hur töntiga vissa är!
Snälla!! Sluta lipa vafaaan! Blir saker och ting bättre då ?
Man är inte tre eller fem längre då man lägger sig ner på BR's leksaksaffärs-golv för att lipa sig till saker.
Det funkar inte! Eller gör det de??

Okej förlåt! Man jag blir bara så trött!!

Ne nu har min kära Karolina Lindberg skickat ett sms tror jag till mig.
För hon vill SÅÅÅÅÅ gärna ha in mig till stan. -Eller ? haha!
Skall kolla vad hon skev.
Så kan jag visa er, vänta
Ne ni får inte veta. för jag har inte tid att sitta här.
Om jag skall reda ut lite saker och ting här i världen idag, så har jag mycket att stå i!

Hejdå så länge!!!

Och ni glömmer inte det jag tjarat om hela tin va?
"Man måste ta sin plats, tyvärr ingen som ger längre!"

Ciaociaobyebye!

OCH nej! Detta inlägg är inte menat till någon eller några personer!
Bara mina tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback