Hey, i´m Johnny Cash!

Falska Människor finns det ju gott om !
UTROTA - Jatack !

Det är så skönt att ha dig att prata med älskling !

Jahaa. Då var det samma visa igen.
Längesen jag skrev .. hoho.
Har lite inte haft tid eller ork.

Jajaaa. Och vad skall jag skriva. Har en massa saker jag skulle vilja skriva.
Men jag vet inte vad som är vettit att läsa eller inte.
Idag var iallfall sista dagen på min avd. Så nu skall jag börja på en ny !
Lite läskigt, men det skall bli kul faktiskt. Lite nervös är jag ju såklart..
Och ja kommer sakna alla på min gamla avd, för dom tycker ja om så mycket, Unga som gamla.
Min gooingar. ;) Åh nu kom ja på att ja inte hann säga hejdå till alla min gamlingar.
Åh vad ledsen jag blev nu. Får gå upp till dom på tisdag. Ne, nu blev ja lite ledsen på riktigt.
Kanske ni tycker låter jätte konstigt.
Nu tänkte ja förklara varför det låter konstigt. Men kom genst på att det orkar jag itne. haha.

Annas då är det väldigt lugnt och behagligt i mitt liv just nu.

Det som hänt det senaste. Jag vad har hänt. ??
japp.. eh kan inte komma på...

Jo helgen som var, då skulle vi planera Lloter de mar.
Men alla kunde inte så vi hopapde de. Tar det än annan gång.
Så vi åkte till tattoo mässan. Det var lite intressant.
Blev rätt sugen när man gick där och såg massa fina tattooos.
Jag tror jag vet var jag vill har förnågra. Har kommit på en nying som jag gillar skarpt.
Men den håller jag lite hemlig ett tag till ;) Shhihi ! Eller rättare sagt, den är inte helt klar/genom tänkt än. hihi.
Sen trodde jag att vi skulle hem till mig och äta salladen jag hade gjort.
Men det hade jag la missuppfattat helt antagligen för så blev inte fallet.
Mia kom med in en stund. Tack gumms !
Sen satt jag där som i en film typ, eller det kändes som de.
Sitter vid ett dukat bord.Så aa. - Typiskt.

Jeje. Även denna kväll gick att rädda.
Hämtade min vän Love och gick och la oss.

Lördagen. Skönt att sova ut nu Caroline. Passa på . Nejdå.
Jag var typ klar vaken vid nio även denna lördag.
Typiskt där med. haha .
Tror jag vände och vred mig lite överdrivet för att få min vän Love att vakna.
Då ser jag mitt hopprep och tänkte ja, jag går upp och hoppar lite.
Då blir jag säkert trött.
Så jag tänkte göra de.
Och i mitt huvud så lät inte det konstigt eller fel,
men när ja sa till Love att jag skulle upp och hoppa hopprep så fick jag till svar.
 (Jag trodde ju han sov) Så svarar han . Vad sa du att du skulle göra sa du ? ???
Och han sa de med typ. DU ÄR DUM I HUVUDET  ! haha.
Och visst då insgå jag kanske att lite störd är jag !
Så jag vände på mig och somnade om.....Elller ? .... trött blev jag iallfall  !

Sen upp. Käkade en väldigt god frukost.
Började fixa lite för att sen åka till Freeport.
Hittade inget. Åkte hem.
Dumpade av mina päron på en fest.
Åkte till mammas jobb och solade.
Hem....
Sen åkte till Love för att softa med lite dricka och spela. Sandra kom och joinade oss.
Mycket trevlig kväll..

Söndagen var det skejt först,
sen en tahand om mig själv dag. Det behövdes kan jag säga.
Sen kolla på Wallander. Som vanligt ;)

Japp och denna veckan har bara rullat på...


MEN NU TILL DET BÄSTA AV ALLT. MIN VÄNNINA ANNIE HAR TAGIT KÖRKORT.
STORT GRATTIS DARLING!!!








Kommentarer
Postat av: Annie

Taaack! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback