Heej Snygg !

Hur är läget med er ?

det är SJUK fint väder ute. Kan inte vara annat än glad :)

Wohoo. !

Men Självklart så skall man jobba idag. Men sen är jag ledig massa igen !
SKÖNT !

Nu de senaste 5 dagarna har Mia sovit här. För jag HATAR verkligen att sova själv.
Åh hon gillar de inte heller. Så varför itne sova tillsammans :)
Vi har varit i stan och myst med våran bästa vän Chai Latte, festat, grillat, varit på tjörn, myst vid sjön..
Och så har vi drömt oss bort lite med. Men vad gör man inte. haha...
Jätte mysiga dagar.

Sen har vi ju träffat de andra brudarna med. Var lite grill mys här i lördags. Goddie.

Så nu vad händer nu, vakande massa gånger i natt och undrade var Mia var.
En gång så var någon i familjen på toa, så jag trodde det var hon.
Sen vakande jag igen av att hon inte var här.
tänkte, Så jävla länge kan hon ju itne vara på ....JUST de fan carro... Idiot. Hon är ju inte här i natt. haha...


Sweet!

Nu skall jag ut och softa i solen. Ät Mc donalds som jag såg att mamma å pappa köpt. GottGott !

Vi hörs och ses alla !

Är du underbar ?


PUSS skabbråttor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback