Eh, jaa.. Vad säger man ?

Falsk skulle ja säga !

Just nu är det mycket bra i livet. Samtidigt så kan man bara brya ner sig sååå snabbt.
Igår var det en helt underbar eftermiddag/kväll.
För på dagen började jag på min nya avd. Nervöst var de.
Men det gick ändå bra. Dom var jätte snälla.
Men det är de där att vara ny som får mig att kräkas.
Jag HATAR det verkligen.
Jag känner mig dummast, dårligast och svagast.
Känner mig i vägen , och alla dessa dumma frågor.
Som när dom svarar så tänker man.
Men va faaan Carro, detta visste du ju bara du hade tänk liite till innan du frågade.
Jag hatar de. Verkligen hatar de.
Men sen mötte jag Karolina i stan... ♥
Köpte skor. skit balla. det var jag som hittade dom va ? och det var jag som fick dig att köpa dom va ?
haha. aa jag vet. jag är så bra av mig. hoho. Nu känner jag mig bättre. Av att inbilla mig ;) haha.

Men iallfall. jätte coola skor. Gick och käkade på Bøffen. Gött moos.
Sen skulle Karolina sova. men icke sa nicke. det ändrade jag på...
Hem hämtade bil hon duschade och vidare till Orenthuset. ;)
Sen komm Plan A,B.
Hämtade Love. Och vidare ut på utflykt...
Grilla marsmallows och vattenpipa vid havet med solnergång. (Hann vi se den ? haha..)
Och mina två favoriter. Kan de bli mycket bättre. ? Kan inte tror de.
Mycket skratt var det iallfall. Fr ni är så STÖRDA ! Kleet kleet.

Sen hem ...

Då kom allt. Ångesten bara flödade.
Jag vill verkligen inte dit igen. nej nej. Lipade massa för små saker.
Jag vill inte .... Försökte komma på massa ursäkter för att inte behöva gå.
Men ja somnde tillslut och vakande igen av att jag inte vill.
Men kom inte på någon bra ursäkt. Så jag gick till jobbet.
Hade gråten i halsen och ville bara hem.. Kännde mig mega svag.
Men på rasten paratade jag med några av personlen och allt känndes myckte bättre.
Puuh skönt det iallfall.. Och kvällen gick smärtfritt. Kännde mig inte så mycket dum...

jejee. Nu sitter jag här och känner mig lite ledsen.
Det är mycket nu.
Åh nu gråter jag .
Jjeje. det skall ja ut det med...

SLUUUUTA !

ORKA !

Nu tror ni att det är jätte synd om mig. Men NEJ.. Det är de inte..
Bara jag som är lite lipig just nu. Jag är glad . det är jag .
Det är bara vissa tider nu på dynget jag känner mig lite svag.

Gud vilket rörig inlägg. haha

Så nu får det bli bättre. skall lägga mig nu och kolla på tv.
jag snackar med annie på msn nu. Och vi måste boka nu brudar innan de kostar massa pengar.
Vi har redan loosat 2000 kronor på att dra ut de såhär.
Vi kan inte längre bara skriva i våra bloggar att vi skall boka. Utav vi måste verkigen göra dettanu !
Så imon så får vi höras om detta.... Kanske kan alla sätta nu in pengar på mitt eller annies konto så fixa vi se sen. typ nu i helgen tänkte vi. Ok. Hörs imon ladies!

Nu skall ja dra mig.
På fredag skall ja vinka av karolina. Puuh kollar la lipa då med. Hellsike då...

Puss på er mina skabbråttor !


Kommentarer
Postat av: carrii

haha carro du e så gulli=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback