Carro, jag skulle få ner dig på en miss!

haha... Helvete.. ;)
Tror inte de va ;)

Jeje... Nyss vakant, fan vad skönt.
Att sova till kvart i ett, bäst bäst bäst.
För det är inte så ofta det händer!
Jag gillar att känna din doft!
Den var saknad!

Nu har ju lönen kommit. PERFEKT !
Så skall in till stan och kolla in shoppingen nu !
det kliar i fingrarna. var längesen jag köpte något till mig själv nu !
Så det skall jag nog göra idag .

Ikväll, det är ju fan fredag. Vad händer då ?
Ring om ni har något förslag..

Ne nu skall ja göra mig iordning. Så ja kan snart palla mig in till stan.
Måste lägg in lite nya goa låtisar på Ipoden som my darling skickade

Tjaaarrå folket. 
Ha en UNDERBAR dag!

lillebror is the shit !
Yeeaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback