APT !

Jarrrå, idag skall ja på APT ! (för er som inte vet är det ett möte på jobbet :D ) Roligare kan man ju ha på sin lediga dag !
Men men . Vad gör man inte !? :D

Igår var jag SÅ duktigt och städade mitt lilla rum.
Att jag inte blivigt damm allrgiker är ett under.
SHIT vad dammit det var. haha..
Men nu är det fint iallafall.
Sen sova en stund, mamma kom och ja tar bilen och hämtar Mia,
In till stan och köpte ChaiLatte och en Cibatta, (Stavas?)
Upp till Ramberget där dom andra var. Myste lite, Tog en glass på donken.
In till stan för att gå på Avenyn. Mysigt...
Mannen i mitt liv kom då - lillebror.♥
Vi satte oss på Cnodeco och myste lite till.
Sen lämna av mia och lillebror och ja hade allsång i bilen hem. Älskar. !
Skulle lägga mig..Men så blev inte fallet..... ;)

Jejee. Nu skall ja väl fixa iordning mig så ja kan palla mig till mötet...

Blir ingen utgång för oss idag :) haha. Vi har inte råd.
Tar igen de en annan dag ;)

KYSS PÅ ER töntar....



Detta kallar jag syskonkärlek

image32


Jag kan inte vara på något annat sätt!
Jag vill ju så gärna, men allt blir bara fel.
Jag bara får dessa blickar...
Ledsen blir jag! Jätte ledsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback