älska vädret.

Ooja ! Så sjukt skönt... Love it.

Imon valborg,
förfest/grilla - Cotegen - förfesta - utgång.
Hoppas de blir naajs !
Vad skall ni göra ?
 
Idag har jag varit i stan med brudarna, sofia, åh mia. även sofias kompis. trevligt!
Förförsta gången i mitt liv har jag kännt mig längst. Haha. Åh det är inte varje dag ;)
Har även klippt mig. Sköönt !
Sen kom love in en stund. Trevligt.
Och när jag åkte hem så träffade jag Alle..
Blev jätte sugen på att göra tattoo nu. Kollade runt lite.
Goddiee Goddiee !

Suttit på lejontrappan mycket med och myst med min älskade ChaiLatte.
Men en tråkig sak är att jag kanske inte tål den, för ibalnd så får jag jätte ont i magen efter jag druckit en.
Jeje. Men inte varje gång så vi får se vad som händer :)

Jag tycker ja inte skriver så mycket eller så mycket intressant här på bloggen,
men jag ser nu att fler å fler som läser min  blogg . Åh det är skoj..
Fortsätt, kommentera mera ;)

Annars är allt som vanligt...

En annnan sak, läste i metro idag om dom nya "stringjeansen"
HERREGUD, vem vill gå runt med dom byxorna ?
Mådde nästan dårligt när jag såg de. Ush !
TUR att vi alla har olika smak på kläder iallfall. Puuh !


Jeje. Nu skall ja städa mitt rum... kanske. Skall ju änna upp tidigt imon...

Puss snyggjävlar...

C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback