Livrädd

Idag när ja kom in i mitt rum efter ja hade ätit frukost.
Så är det en jätte stor spindel på mitt golv. En verkligen as stor. Jag blev livrädd.
Så skule ja ställa nått öven den så den inte skulle kunna gå någon stanns.
Men en godis saken ja skulle ställa över, den va för liten, så ja skulle in till philips rum och kolla om han hade ett gals, och det hade han så ja skulle ställa den över spindeln. Men då hade den GÅTT ! Då vek mina nerver. Då klarade ja inte mera. De va droppen, En jätte stor spindel med håriga ben i mitt rum , vid SÄNGEN. Då bara kom tårarna och ja skakade jätte massa. Och nu vet ja int vart den är. Jag tror att den är under sängen. Men ja vet inte.
Och jag vet inte vad ja skall göra. Jag sitter i min forölj utanför mitt rum nu och håller vakt ifall den kommer fram. Så ja kan ta glaset över den. Jag kommer inte våga sov där inne i natt. Åhh. Faan då. HATAR SPINDLAR. Iallfall när det har håriga ben. Där går gränsen. Så ja måste åka.Skall ringa mamma och kolla vad hon gör. Klarar inte var här. men endå vill ja de för ja vill hitta den. BLÄÄÄ.
Så ringer ja sandra, Så säger hon så här:

C - (väldigt rädd) Sandra det är en jätte stor spindel i mitt rum, vid sängen och den har gått,
S - Åh herre gud, lägg dig INTE i sängen bara.

Åh nehee. som om ja hade tänkt de. Daaah . Det sista ja skall göra. buuuäää,

HATAR SPINDLAR. . . . .

Sen kommer ja ingen vart med mitt tänkande heller. Fuck all .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback