Jag fångade den :D

Fy fann vad skönt. Innan skrev ja om spinden i mitt rum . Jag vad jätte rädd.
Så ja satt vid min dörr och vaktade. haha Så ja skulle kunna fånga den.
Så efter ett tag så ställde ja mig upp vid spegeln så va den där. Buurr, vad mitt hjärta slog ett extra slag.
Så gick ja försiktigt att hämta glaset sen så tog ja den över. Och nu är den fångad.
Den skall vara där så skall ja visa mamma när hon kommer. hah :D




Idag är det ingen vanlig , nej för det är Annies födelsedag :)
Wiihoo. Idag fyller gooingen 18 bast. GRATTIS i massa.
Utgång så du får visa upp ditt leg ;)
Massa grattis till dig. Love you !


Haha, Karolina sitter i bilkö :)
Karolina♥

Kommentarer
Postat av: ANNIE

TAAAAAACK !
(L)

2007-09-21 @ 14:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback