Dagen....

...Då allt bara vände på nått sätt.

Jahaa. Och nu då? Vad skall hända nu?

Inte en aning. Egentligen så orkar ja inte med detta just nu.

Men jag kan verkligen inte sluta tänka på detta. Jag försöker, men det går verkligen inte.

Men ändå är ja så depp på nått sätt, över det hela bara. Men ändå är ja så glad och sprallig,
fryser , Ryser , Svettas . haha . Det är ju faktiskt väldigt kul. Men ÅH !

Hahaha. Jajaaaaa. Palla tycka synd om mig själv nu. Finns säkert andra man kan tycka synd om.

Annnas då?

Jo jag jobbar, rätt skönt faktiskt ha ett jobb en inkomst och sen jobbar ja tre ledig tre, och för mig är det lite lyx. Tre dagar ledig är gött :D
Och sen kämpar ja med Körkortet. Hoppas nu att det går vägen denna gången.
Och sen så. aa .
Så ser det ut just nu. Och sen har ja ju såklart mina vänner...
Ni är glud värda. Skulle inte klara mig utan er. Verkligen inte. Men säg någon som kan klara sig utan vänner ?
Inte ja iallfall.
ÄLSKAR ER ! Sen vissa lite mer och vissa lite mindre.
Man märker ju vem som ställer upp,
Jag har ställt upp för dig. - Ställer du upp för mig  ?
 



Haha . . . Jag älskar Shrek med. Han är bäst. Kanske är han mannen i mitt liv ;)
men då måste ja göra nått med Fiona ;) haha . Kanske så enkelt att bara sjunga "älgarna denostrerar, älgarna har fått nog" haha . Då kanske fiona kommer på andra tankar. Vem vet.

Lajnish - Athur
Maddish - Fiona
Caccish - Prinsen :) men hellst vill jag vara Shrek :)


Ne men om man skall göra nått nytta istället för att sitta här och fjanta. men det är kul. haha ja skratta iallafall.

Fioooona Fiiiooonnnaaaaa . hahahahhaaaa.  . Haha,

Nu skall ja plugga , äta , sminka mig och sen till IKEA :)

Kyss o släng allihoppa . Me like you.

Kommentarer
Postat av: maddish

caccish, haha.
är du lite förtjust i fiona?
hahah ;)
du är för gooo.

2007-09-18 @ 20:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback