Rubrik

Idag dårå så har jag jobbat. Trevligt. Vi va grymt snabba idag :)
Sen fick ja stanna över en liten stund med.

Imorse så va det jätte kallt, så ja tog min vinter jacka. Och idag när ja gick hem så var det ju varmt. haha.
Jobbigt. men det är väldigt fin dag i da.

I helgen va vi i danmark. Det var väldigt mysigt.
Så lyssnade ja/ vi på Kapten röd . Jag gillar änna en låt väldigt mycket där.
hihih. Men nu har ja än ny låt som är jätte bra.
Av pink. Looove it. Gråter nästan lite. den är så sann så.

Nu lagar ja mat. Och så började det lukta jätte brännt. hehe. Lyckat.
Riset bränndes vid haha.
men men .

Jag tror ja skall baka sen . Fick en sån känsla nu . Sen i helgen blir det nog utgång. ;) hihih.
Shota den gröna drickan :) Gottits. :)

Påtal om att baka. Kollade på bilddagboken på en bröllops tårta någon hade gjort.
Ja kan inget om sånt här. Men det var den FULASTE tårta ja någonsinn sätt.
Ja kan se en ful tårta och tänk aa den va ful. men sen inget mer med de. men denna ha verkligen fastnat . Så ful, så mörk och deppig och burrig. eh ja kan inte förklara. Haha näste gjorde lite ont i mig att de paret hade en sån tårta. men dom gillade den antagligen . men men  . skit i de nu. men ja . aa. ne ja vet inte. haha.  .
knäpp är ja .

Idag skulle ja tränat. men alle blev sjuk så då gör itne ja de.
Nu fick ja sms. haha

Igår när ja å jessie va i stan så fick vi ett flipp och gick och klippte oss kort håriga . haha ja ännu kortare :D
Sen frissan va grymt bra. henne skall ja gå till igen
nu skal ja ner och kolla ris och mitt sms..

Puss på er..

Dear Mr. Presidente

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, jag och Madde kanse lyckats smitta av oss med vår tårtfeber? ;) Du har ju fått följa med oss så mycket nu med ju, så du nästan kan allt om tårtor du med ;)

2007-10-09 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback