hoohoo

Snart är det jul, och det snöar. hiiihh. Det är lite mysigt ändå.

Så idaag så spydde en på jobbet. Ville bara säga de. Hon kom ut med spya på HELA sig. Tillomed på ryggen !
Hur lyckas man ?
Så Caroline Carlsson såg detta och vände genast. Buurrr va äckligt. Och hon SKRATTADE bara. Jätte skoj. Verkigen .
Sen luktade det bläää på hela avdelningen. Tur att man bara jobba till två :)

Det har varit lite halv stressigt idag. Men det gör inget på ett sätt för så går klockan så snabbt :)

Skulle träffa annie idag. Men det blev inte så . Tråkigt för det hade varit mysigt . Hade sett framot det, men så skall jag på middag hos min Mormor o Morfar. Trodde ja kunde skippa den men neeej då. DOm ville så JÄTTE gärna att ja skulle dit. Så vi får ses en annan dag. - Jag vill färga ditt hår brunt annie =)

Sen på facebook skickade ja en drink till annie som hette Amber. Det tyckte ha va skoooj iallfall. hihi

Nu sitter ja här. Och sjönger . wiiiihoooo .

Till helgen . Ja vad skall ja göra då ?
Boxas ? Hm. ;) Vänta tills på söndag ? Neej, det orkar ja inte .

Jag är iallafall ledig nu till helgen . Och ja hoppas ja är det på lördag med. Men samtidigt är det skönt att få gjort sina prickar. - Nu fattar nog ingen va ja menar. Men det är iallafall gött ;) haha

Nu skall ja göra maaat. Nått gottit. Men vad ? Hm .

Jag gillar att köra bil !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback